British Airways: Χάος με τις πτήσεις - Πολύωρες καθυστερήσεις λόγω τεχνικού προβλήματος

Η αεροπορική εταιρεία δίνει μάχη για να αποκαταστήσει τα συστήματα σχεδίου πτήσης, αφήνοντας τις χριστουγεννιάτικες διακοπές πολλών σε αναμονή

Η British Airways απολογήθηκε στους πελάτες της αφού αντιμετώπισε «ένα τεχνικό πρόβλημα» με τα συστήματα προγραμματισμού πτήσεων, που επηρεάζει τις τελευταίες ώρες τις πτήσεις της παγκοσμίως.

Σε ανακοίνωσή της η BA ανέφερε: «Αντιμετωπίζουμε καθυστερήσεις σε ορισμένες από τις πτήσεις μας λόγω τεχνικού προβλήματος στον προγραμματισμό των πτήσεων. Λυπούμαστε για τη διακοπή του ταξιδιού των πελατών μας, διερευνούμε το πρόβλημα, ώστε να μπορέσουν να ταξιδέψουν το συντομότερο δυνατό».

Σε προηγούμενη δήλωση της κατά τη διάρκεια της νύχτας είχε κατηγορήσει έναν "τρίτο προμηθευτή σχεδιασμού" για την κατάσταση.

Το θέμα ήρθε για πρώτη φορά στο φως, όταν οι επιβάτες που επρόκειτο να αναχωρήσουν από τις ΗΠΑ «επιστρατεύτηκαν» στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αγανακτισμένοι με τις καθυστερήσεις και την έλλειψη πληροφοριών από το προσωπικό της BA που είχαν αντιμετωπίσει, με πολλούς πελάτες να δηλώνουν ότι είχαν καθυστερήσει για ώρες.

Ένας επιβάτης έγραψε στο Twitter. «Όλες οι πτήσεις της British Airways καθηλώθηκαν λόγω σφάλματος στο σύστημα χαρτογράφησης πτήσεων και τώρα έχουμε πολλαπλούς συναγερμούς σε αναχωρήσεις».

Ένας άλλος είπε: "Ο πιλότος της πτήσης μας, της British Airways, μόλις μας ενημέρωσε ότι οι υπολογιστές της πτήσης ήταν εκτός λειτουργίας για δύο ώρες παγκοσμίως και κανένα αεροπλάνο BA δεν μπορεί να υποβάλει σχέδιο πτήσης."


Η BA παρ’ ολ’ αυτά είχε διαβεβαιώσει τους πελάτες της ότι τα τεχνικά ζητήματα δεν πρόκειται να επηρεάσουν τις τρέχουσες πτήσεις.

Ένας άλλος επιβάτης παραπονέθηκε για την αβεβαιότητα της κατάστασης: "Μεσάνυχτα και δεν μπορούμε να πάμε σε ξενοδοχείο, γιατί η ΒΑ δεν θα ακυρώσει επίσημα την πτήση. Δεν ξέρουμε με σιγουριά αν και πότε θα φύγει η πτήση και υπάρχει ένα αεροπλάνο γεμάτο κόσμο που πέταξε από το Κέιμαν."

Η BA είναι γνωστή για τα προβλήματα με τα συστήματα πληροφορικής της. Μια σειρά αστοχιών τα τελευταία χρόνια, έχουν βλάψει τη φήμη της εταιρείας και την ανάκαμψή της από την πανδημία COVID-19.

Η τελευταία ήρθε τον Μάρτιο και προκάλεσε καθυστερήσεις στο αεροδρόμιο του Χίθροου του Λονδίνου.
 

Πηγή: skai.gr