Aκριβώς όπως και με την επιδερμίδα μας έτσι και με τα μαλλιά, κάθε γυναίκα έχει τον δικό της τύπο με τις δικές του εξειδικευμένες ανάγκες.

Υπάρχουν όμως μερικά tips που αφορούν συνήθειες που κάνουμε πριν τον ύπνο και μπορούμε να ακολουθήσουμε οι οποίες θα κάνουν τη διαφορά στην υγεία των μαλλιών μας και στον χρόνο που τους αφιερώνουμε.

Χτένισε τα μαλλιά σου πριν ξαπλώσεις
Είναι μια συμβουλή που σίγουρα έχεις ακούσει και στο παρελθόν και που παραμένει διαχρονικά αποτελεσματική. Βουρτσίζοντας τα μαλλιά σου πριν τον ύπνο θα εξαλείψεις όσους κόμπους υπάρχουν και θα ανακατανέμεις τα φυσικά έλαια του τριχωτού της κεφαλής. Το μόνο που πρέπει να θυμάσαι είναι να κάνεις απαλές κινήσεις με τη βούρτσα σου για να αποφύγεις να τραυματίσεις την τρίχα.

Μην κοιμάσαι με βρεγμένα μαλλιά
Όταν τα μαλλιά μας είναι βρεγμένα είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα και στριφογυρίζοντας κατά τη διάρκεια του ύπνου μας μπορούμε εύκολα να τα σπάσουμε. Αν θέλεις να αποφύγεις το στέγνωμα με το σεσουάρ φρόντισε να λουστείς αρκετές ώρες πριν πας στο κρεβάτι σου για να προλάβουν τα μαλλιά σου να στεγνώσουν φυσικά. Αν πάλι λουστείς πριν τον ύπνο και το σεσουάρ είναι απαραίτητο μην ξεχάσεις να θωρακίσεις τα μαλλιά σου με ένα προστατευτικό προϊόν κατά της θερμότητας.

Δέσε τα μαλλιά σου
Το να κοιμάσαι με λυτά μαλλιά αυξάνει το σπάσιμο στα μαλλιά μας καθώς κατά τη διάρκεια της νύχτας τείνουμε να κουνιόμαστε αρκετά και να δημιουργείται τριβή. Πολλές επιλέγουμε τον κλασικό κότσο μιας και είναι ίσως το ευκολότερο πιάσιμο αλλά θέλει προσοχή να μην τον κάνεις πολύ σφιχτό αλλιώς θα πετύχεις το αντίθετο αποτέλεσμα από το επιθυμητό. Τα πολύ σφιχτά πιασίματα μπορούν να σπάσουν την τρίχα αλλά και να σου δημιουργήσουν ενόχληση και να μην σε αφήσουν να χαλαρώσεις. Επίσης προτίμησε ένα scrunchy από απαλό ύφασμα που δεν είναι επιθετικό προς τα μαλλιά σου και χάρη στο οποίο δεν θα ξυπνήσεις με σημάδια στο χτένισμα σου.

Μάθε να πλέκεις
Φυσικά δεν εννοούμε το κλασικό πλέξιμο αλλά τα τόσα διαφορετικά είδη πλεξούδας που μπορείς να κάνεις στα μαλλιά σου. Με μια χαλαρή πλεξούδα το πρωί θα ξυπνήσεις χωρίς κόμπους και με έναν υπέροχο φυσικό κυματισμό. Αναλόγως με τον κυματισμό και τις μπούκλες που θέλεις να πετύχεις κάνε μια ή περισσότερες πλεξούδες που μπορείς να ενισχύσεις με ένα leave in προϊόν για μπούκλες και άσε για λίγο στην άκρη το σίδερο μαλλιών.

Χρησιμοποίησε ένα απαλό serum ή ένα ενυδατικό λάδι
Πριν δέσεις τα μαλλιά σου αφιέρωσε λίγα λεπτά στη θρέψη τους χρησιμοποιώντας το κατάλληλο προϊόν για τον τύπο μαλλιών σου. Αν έχεις αφυδατωμένες άκρες λίγο λάδι μπορεί να κάνει θαύματα. Οι ώρες του ύπνου είναι ιδανικές για να αφήσεις το leave in προϊόν να ενεργήσει και να μεγιστοποιήσει το αποτέλεσμα του.

Δοκίμασε μια μάσκα νυκτός
Ακριβώς στην ίδια λογική κυμαίνεται και η μάσκα βαθιάς θρέψης την οποία όμως θα πρέπει να ξεβγάλεις το πρωί. Εκμεταλλεύσου τις ώρες που κοιμάσαι για να δοκιμάσεις ένα πιο βαρύ προϊόν σαν special treatment για τα μαλλιά σου. Μια με δύο φορές τον μήνα αρκούν.

Αφέσου στην απόλαυση ενός scalp massage
Όσες φορές επισκεπτόμαστε το κομμωτήριο, ακόμη κι όσες το βαριόμαστε – ναι υπάρχουμε κι εμείς – ένα πράγμα απολαμβάνουμε όσο τίποτα άλλο. Το απαλό μασάζ κεφαλής που μας κάνουν όταν μας λούζουν. Αυτή την εμπειρία μπορείς να την αναβιώσεις και στο σπίτι σου κάνοντας ένα scalp massage στον εαυτό σου. Το μασάζ ενισχύει την καλή κυκλοφορία του αίματος στα θυλάκια των μαλλιών βοηθώντας στην παραγωγή πιο πυκνής τρίχας όπως έδειξε μια έρευνα του National Center for Biotechnology Information. Επιπλέον είναι μια χαλαρωτική στιγμή που μπορεί να βελτιώσει και την ποιότητα του ύπνου σου.

Τύλιξε τα μαλλιά σου με ένα μαντήλι
Τυλίγοντας τα μαλλιά σου με ένα μεταξωτό μαντήλι τα προστατεύεις από την τριβή με τη μαξιλαροθήκη. Έτσι θα προστατέψεις τα μαλλιά σου αλλά και θα διατηρήσεις το χτένισμα σου.

Επένδυσε σε μια μεταξωτή μαξιλαροθήκη
Αν το παραπάνω tip σου φαίνεται λίγο δύσκολο να το εφαρμόσεις στην καθημερινότητα σου, εναλλακτικά μπορείς να ανταλλάξεις τη βαμβακερή μαξιλαροθήκη σου με μια μεταξένια. Είναι σίγουρα πιο ακριβή από αυτές που συνήθως χρησιμοποιείς αλλά αντιμετώπισε την αγορά της ως μια μακροπρόθεσμη επένδυση. Οι λεπτές ίνες θα προστατέψουν τα μαλλιά σου από τη συνεχή τριβή για ένα πιο υγιές και λαμπερό αποτέλεσμα.

Διαβάστε ακόμη:

5 εφικτά health hacks που μπορείς εύκολα να κατακτήσεις

Η χαρά του φαγητού είναι κι αυτή μέρος της υγιεινής διατροφής

Πηγή: savoirville