Κλείσιμο

Μοto Guzzi Bellagio

Mια μηχανή, που ξεχειλίζει από χαρακτήρα, χωρίς όμως να χαρακτηρίζεται επιτηδευμένη, είναι η Μοto Guzzi Bellagio, το στυλ της οποίας σίγουρα αρέσει σε πολλούς και είναι ιδανικό για τα δικύλινδρα μοτέρ της ιταλικής εταιρείας.

Με την πρώτη ματιά κάποιοι μπορεί να την απορρίψουν εμφανισιακά, αλλά αν την κοιτάξετε περισσότερο, θα σας κερδίσει.

Για κάποιους άλλους οι ιταλικές μηχανές δεν είναι τέλειες, αλλά έχουν αυτό το κάτι που κρατάει το μάτι σου πάνω τους. Το μάτι και την καρδιά.

Όπως και να΄χει, στην custom εμφάνιση του Bellagio συνηγορούν οι τροχοί με τις ακτινωτές ζάντες, τα πολλά χρωμιωμένα μέρη, το τιμόνι τύπου drag bar, τα εμπρός τοποθετημένα μαρσπιέ και η σέλλα 2 σε 1. Μια μικρή πόλη σε μια όμορφη λίμνη του Κόμο, έδωσε το όνομά της σε μια Moto Guzzi με έναν από τους καλύτερους κινητήρες της ιστορικής φίρμας.

Αρχικά ξεκίνησε ως το Moto Guzzi 940. O νέος κινητήρας 940cc έχει ειδικά επιλεχθεί ώστε να αποδίδει τη μέγιστη ροπή 8 kg στις 6.200 σαλ ενώ το 80% αυτής είναι διαθέσιμη από τις 2.800 4.800 σαλ. Είναι αρκετά ψηλό (σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του), έχει τραβηγμένα πίσω τα μαρσπιέ του οδηγού και η πολύ καλή και ξεκούραστη η θέση οδήγησης.

Φρένα Brembo και ανοξείδωτες ζάντες Excel δεν συνηθίζονται σε μοτοσικλέτες τέτοιου στυλ και χτυπούν αμέσως στο μάτι. Ο κινητήρας είναι βαμμένος μαύρος, όπως και το σαζμάν, αλλά και ο άξονας της μετάδοσης.

Αντίθετα, οι κύλινδροι και οι κεφαλές είναι βαμμένοι ασημί για ακόμα μεγαλύτερη έμφαση. Άλλωστε ο κινητήρας (και ο άξονας της μετάδοσης) αποτελεί πλέον σήμα κατατεθέν της Moto Guzzi και προβάλλεται σε κάθε ευκαιρία.

Αερόψυκτος, δικύλινδρος, σε διάταξη V90 μοιρών και εγκάρσια τοποθετημένος, έχει χωρητικότητα 935,6cc, δύο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, ενώ το εργοστάσιο ανακοινώνει σχεδόν 8kgm ροπής και κάτι παραπάνω από 73 άλογα.

Καθόλου άσχημα για μια μοτοσικλέτα που ετοιμάζεται να χτυπήσει το μικρό sportster της Harley Davidson. Ακριβώς όπως στις Harley, οι επιδόσεις δεν είναι το πρώτο ζητούμενο, αλλά αυτό, που ενδιαφέρει, είναι ο ήχος, ο τρόπος που σε ξεσηκώνει από τις χαμηλές στροφές και η ροπή. Όλα είναι μέρος της ευχαρίστησης, που προσφέρει.

Μπορεί μια Harley, να είναι ανώτερη σε άνεση, αλλά τα εύσημα για υψηλότερες επιδόσεις και ευκολία χρήσης δίνονται στη Bellagio.

Το επίπεδο τιμόνι, το ογκώδες ντεπόζιτο και ο στρογγυλός προβολέας προσφέρουν στυλ και τονίζουν την bold εμφάνιση της μοτοσικλέτας. Η θέση οδηγού ενισχύει την τάση για πολλά αγχολυτικά χιλιόμετρα στην πόλη και στον ανοικτό δρόμο.

Αλλά για ταξίδια σε εθνική, τα πράγματα δυσκολεύουν, λόγω της έλλειψης προστασίας από τον αέρα, ενώ ο συνεπιβάτης δύσκολα θα βολευτεί στα ελάχιστα τετραγωνικά σέλας που του αντιστοιχούν.

Ο VTwin των 90ο είναι ο εγκάρσιος κινητήρας της Moto Guzzi και με πολλές βελτιώσεις έχει γίνει πιο δυνατός. Υπεύθυνος για τη μετάδοση είναι ο άξονας κίνησης C.A.R.C. τεχνολογίας Guzzi, που μεταφέρει τη δύναμη και παράλληλα εξαλείφει τις αντιδράσεις του διαφορικού. Αθόρυβη λειτουργία, καθαρός πίσω τροχός και ελάχιστες ανάγκες συντήρησης είναι τα χαρακτηριστικά του εξελιγμένου αυτού συστήματος μετάδοσης.

Η Bellagio έχει το ταμπεραμέντο μιας naked σπορ μηχανής κάτω άπω το δέρμα μίας custom μηχανής, ενώ ο νέος κινητήρας 940 cc είναι σε θέση να κάνει αυτό το μηχάνημα να.... πετάξει.

Με το Bellagio, η Moto Guzzi εισήγαγε ένα πρωτοποριακό στυλ. Παρόλο που ο σχεδιασμός της αντλεί από το αμερικανικό power cruiser στυλ, έχει ένα πολύ Ευρωπαϊκό αέρα και ξεκαθαρίζει ότι καθαρά ότι είναι ιταλική.

Οδηγήστε την και δεν μπορεί παρά να γοητευτείτε από το μίγμα όλων των στοιχείων της, τις τεχνικές λεπτομέρειες και το ύφος στο οποίο η Moto Guzzi δείχνει την κλάση του ηγέτη.

Το Moto Guzzi στυλ αφθονεί στην Bellagio, αρχίζοντας με τον εγκάρσιο 90 ° Vtwin κινητήρα που αντιπροσωπεύει το κλειδί για το όλο σχέδιο.

Αλλά συστατικά περιλαμβάνουν τα ισχυρά φρένα τα οποία, σύμφωνα με την παράδοση, είναι γενναιόδωρα μεγέθους, και το δίδυμο στις εξατμίσεις που της έχουν κάνει μόδα.

Ο κομψός πίνακας οργάνων είναι ένα άλλο βασικό στοιχείο για το Bellagio.Συνδιάζει ένα αναλογικό ταχύμετρο με λευκό φόντο και με αριθμούς υψηλής τεχνολογίας LCD, onboard ταξίδι υπολογιστή που επιτρέπει στον αναβατή να είναι σε πλήρη έλεγχο της μοτοσικλέτας.

Δυο λόγια και μάλιστα ιταλικά για να ολοκληρώσουμε . Είναι Molto Bene (πολύ καλή στα ιταλικά).


Πηγή: Nίκος Σάλτας