Σύμφωνα με τον Φραντσέσκο Βεντουρίνι, σύμβουλο της εταιρείας Επικοινωνίας και Ψυχαγωγίας, Accenture, «οι καταναλωτές δεν μπορούν να βλέπουν πια μόνο τηλεόραση. Η άνοδος των παράλληλων δραστηριοτήτων την ώρα που παρακολουθούμε τηλεόραση καταδεικνύει ότι η γραμμική προβολή τηλεοπτικού προγράμματος χάνει την αποδοχή της στους «εξελιγμένους» χρήστες και αυτό το γεγονός αποτελεί πρόκληση και ευκαιρία για τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τους παραγωγούς περιεχομένου».
Όπως καταγράφει η τρίτη Ετήσια Διαδικτυακή Έρευνα, το 77% δηλώνει ότι είναι οnline με άλλη συσκευή, την ώρα που παρακολουθούν τηλεοπτικά προγράμματα, καταγράφοντας μία άνοδο 16% σε σχέση με έναν χρόνο πριν. Η πλειοψηφία των χρηστών tablets τόνισε, ότι η παράλληλη χρήση συνδέεται με την εκπομπή που παρακολουθούν.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.