Με μήκος 36 χιλιόμετρα, είναι η μεγαλύτερη γέφυρα του είδους της στον κόσμο.
Η Γέφυρα θα μειώσει την απόσταση μεταξύ της Σαγκάης, της μεγαλύτερης πόλης της Κίνας, και του Νινμπό, ενός από τα μεγαλύτερα λιμάνια της κατά 120 χιλιόμετρα. Όπως δηλώνει ο αντιπρόεδρος της κατασκευάστριας εταιρείας, το έργο προχωρούσε με ταχύτερους ρυθμούς απ' ότι είχε προβλεφθεί.
Τα πλοία θα μπορούν να περνούν κάτω από τη γέφυρα το 2008. Οι εργασίες βρίσκονται ήδη έξι μήνες πιο μπροστά απ' ότι είχαμε σχεδιάσει.
Έξι χιλιάδες εργάτες δουλεύουν πυρετωδώς από το 2003 για ένα τέτοιο επίτευγμα.
Περίπου το 70% των κεφαλαίων προήλθε από το κράτος και το 30% από ιδιώτες.
Είναι η πρώτη φορά στη χώρα που ένα τόσο μεγάλο έργο υποδομής χρηματοδοτείται σε τέτοιο ποσοστό από ιδιωτικές επενδύσεις.
Το κόστος θα καλυφθεί με την πληρωμή διοδίων ύψους περίπου 10 δολαρίων ανά όχημα.
Με τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση, θα επιτρέπει στα οχήματα να αναπτύσσουν ταχύτητες μέχρι και 100 χιλιομέτρων την ώρα.
Η γέφυρα θα αντέχει ακόμα και σε τυφώνες, φαινόμενο που είναι εξάλλου συνηθισμένο στην περιοχή.
Πηγή: Αλίνα Σαράντη, αποστολή
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.