Κλείσιμο

Instagram: Γιατί οι λογαριασμοί χρηστών κάτω των 16 ετών γίνονται ιδιωτικοί

Το Instagram έχει καταστήσει ιδιωτικούς τους νέους λογαριασμούς ατόμων κάτω των 16 ετών από προεπιλογή, έτσι ώστε μόνο οι εγκεκριμένοι ακόλουθοι να μπορούν να δουν αναρτήσεις να πατήσουν «like» και να γράψουν σχόλια.

Τα τεστ που έγιναν έδειξαν ότι μόνο ένας στους πέντε επέλεξαν δημόσιο λογαριασμό, ενώ η ιδιωτική ρύθμιση ήταν προεπιλεγμένη.

Μέσω αυτής της αναβάθμισης, στους υπάρχοντες λογαριασμούς από κατόχους που είναι 16 ετών θα σταλεί μια ειδοποίηση «επισημαίνοντας τα οφέλη» της μετάβασης του λογαριασμού τους από δημόσιο σε ιδιωτικό.

Ωστόσο, το Instagram είπε ότι προχωρά με νέες εφαρμογές ασφαλείς για άτομα κάτω των 13 ετών, παρά την αντίδραση ορισμένων ομάδων.

«Η αλήθεια είναι ότι έχουν ήδη δημιουργήσει λογαριασμούς και άτομα μικρότερα από 16 όμως η εταιρεία θέλει να εμποδίσει τους ανθρώπους να παραπλανούν τις νεαρές ηλικίες , θέλουμε να οικοδομήσουμε εμπειρίες που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτούς δηλαδή από 16 χρονών και κάτω που να μπορούν να διαχειρίζονται οι γονείς και οι κηδεμόνες», δήλωσε η εταιρεία Facebook.

Τον Μάρτιο, ανακοίνωσε ότι όλοι χρήστες θα μπορούν να στέλνουν μηνύματα  μόνο στους εφήβους που τους έχουν ήδη ακολουθήσει από πριν. Ωστόσο, το σύστημα βασίζεται στην ηλικία που αναφέρεται στον λογαριασμό - κάτι που οι νεότεροι χρήστες αγνοούν και βάζουν μεγαλύτερες ηλικίες έτσι ώστε να αποφύγουν τέτοιους περιορισμούς. Το Instagram είπε ότι οι πιο πρόσφατες ενημερώσεις του αφορούσαν το «Σωστής ισορροπία της ασφάλειας».

«Παλιά, ζητούσαμε από τους νέους να επιλέξουν από μόνοι τους ανάμεσα σε δημόσιο λογαριασμό ή ιδιωτικό όταν εγγραφούν στο Instagram» δήλωσε η εταιρεία.

Μια άλλη από τις αλλαγές της εταιρείας ήταν ότι για να αποτρέψουν τους λογαριασμούς που εμφανίζουν «ύποπτη συμπεριφορά», τους έχουν αποκλείσει την δυνατότητα να στέλνουν μηνύματα ή να ακολουθούν παιδικούς λογαριασμούς» δήλωσε το Instagram.

Εν τω μεταξύ, μια διαφορετική προσέγγιση θα επιτρέπει ταυτόχρονα στους διαφημιζόμενους να μπορούν να στοχεύουν παιδιά με βάση μόνο την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία, αντί για ενδιαφέροντα και συνήθειες και περιήγησης στον ιστό. Και ενώ υπερασπίζεται τις στοχευμένες διαφημίσεις, το Instagram είπε: «Έχουμε ακούσει από τους υποστηρικτές των νέων ότι μπορεί να μην είναι καλά εξοπλισμένοι για να πάρουν αυτές τις αποφάσεις.»

Πηγή: BBC