Με δεδομένες τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες και για λόγους υγιεινής και ασφάλειας, ο δήμος Αθηναίων ζητά από τους πολίτες και τις επιχειρήσεις να μην βγάζουν τα απορρίμματά τους στους κάδους μεταξύ των ωρών 11 π.μ. και 5 μ.μ.,
Η αποκομιδή θα πραγματοποιείται μόνο τις πρωινές και νυκτερινές ώρες, αφού βάσει εγκυκλίων κρίνεται αναγκαία η τροποποίηση των προγραμμάτων και στις επτά (7) Δημοτικές Κοινότητες κατά τη διάρκεια δυσμενών συνθηκών καύσωνα.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.