Η καθημερινότητα μας κατά γενική ομολογία είναι έντονη και για αυτό επιθυμούμε να αποσυμφορηστούμε με κάθε τρόπο και να διευκολυνθούμε όσο περισσότερο γίνεται. Για αυτό και παρακάτω σου παραθέτουμε ορισμένες πεντανόστιμες και πανεύκολες συνταγές που θα σε ενθουσιάσουν, θα σε χορτάσουν και δεν θα χρειαστεί να αφιερώσεις απεριόριστο χρόνο στην προετοιμασία τους.

Σαλάτα με σολομό
Το λάχανο είναι ιδανικό για τις σαλάτες σου, καθώς παραμένει τραγανό ακόμα και μετά από πολλές ώρες. Συνδυαστικά με τον σολομό το γεύμα απογειώνεται γευστικά και είναι πλούσια σε θρεπτικές ουσίες και βιταμίνες. Έτσι, και θα χορτάσεις και δεν θα χάσεις πολύ από τον ελεύθερο χρόνο σου.

Farro, ντομάτα και μυρωδικά
Η συγκεκριμένη σαλάτα περιέχει κινόα (εναλλακτικά πλιγούρι), η οποία είναι ένα είδος σιτηρού. Συνεπώς, είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες και σίγουρα θα την αγαπήσεις και θα την εντάξεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα.

Edamame Barley Bowl
Μια από τις “ανησυχίες” μας είναι να μην χαλάσει το κομμένο μας avocado. Τι μπορείς να κάνεις για να το διατηρήσεις φρέσκο; Κλείσε το σε ένα δοχείο που κλείνει αεροστεγώς, στύψε λίγο λεμόνι και πρόσθεσε ορισμένες φέτες από αυτό. Όταν θα θελήσεις να το καταναλώσεις, μπορείς να το συνδυάσεις με όσπρια και λαχανικά για να δημιουργήσεις ένα πλήρες γεύμα.

Σαλάτα με μπρόκολο
Ποιος είπε ότι όλες οι σαλάτες χρειάζεται να περιέχουν πράσινα, φυλλώδη λαχανικά; Μπορείς να προσθέσεις σε αυτές οτιδήποτε θες εσύ. Μπρόκολο, καρότα, πατάτες, μυρωδικά, ντοματάκια και το μεσημεριανό σου είναι έτοιμο.

Λαχανικά & Quinoa με vinaigrette από ταχίνι
Θες να πρωτοτυπήσεις; Τότε δημιούργησε την αγαπημένη σου σαλάτα και συνόδευσε τη με ένα dressing ταχινιού. Ασφαλώς και είναι πολύ ιδιαίτερο, όμως σίγουρα θα το λατρέψεις και αξίζει να το δοκιμάσεις.

Asian sesame chicken σαλάτα

Αν σου αρέσει η κινέζικη και ασιατική κουζίνα δεν έχεις παρά να τη μιμηθείς. Αντί, λοιπόν, να παραγγείλεις από το αγαπημένο σου μαγαζί, κόψε λάχανο, καρότο και ντοματίνια, βάλε σε ένα ταπεράκι το κοτόπουλο που έχει μείνει από τις προηγούμενες ημέρες και συνόδευσε το με ένα γλυκόξινο dressing. Τις vinaigrette σου μπορείς να τις φτιάξεις και να τις έχεις αποθηκευμένες σε βαζάκια στο ψυγείο σου για μεγαλύτερη ευκολία.

Farro με kale pesto
Σίγουρα θα έχεις ακούσει τις θρεπτικές ιδιότητες και τη νοστιμιά που έχει το πλιγούρι. Γιατί, λοιπόν, να μην το εντάξεις στη διατροφή σου; Συνδύασε το με τα λαχανικά που έχεις στη διάθεση σου (πχ λάχανο που ταιριάζει πάρα πολύ) και παράμεινε χορτάτη για πολλές ώρες.

Power bowl με πρωτεΐνη και λαχανικά
Αν δεν έχεις δοκιμάσει ακόμα ψητές γλυκοπατάτες τότε μάλλον αυτή η στιγμή έφτασε. Άλλωστε, αποτελούν μια πολύ καλή πηγή υδατανθράκων και έχουν εξαιρετικά οφέλη για την υγεία σου. Μπορείς να προσθέσεις κοτόπουλο, avocado, λεμόνι και πράσινα λαχανικά.

Συνεπώς, δεν χρειάζεται να αφιερώσεις πολύ χρόνο για να προετοιμάσεις το μεσημεριανό σου γεύμα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το οργανώσεις όσο καλύτερα μπορείς, ιδανικά από την προηγούμενη ημέρα και να το απολαύσεις την στιγμή που θες, επωφελούμενη από τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες των υλικών που περιέχει.

Διαβάστε ακόμη:

Πώς να φροντίσεις τον εαυτό σου όταν τα αφρόλουτρα και το παγωτό δεν αρκούν

Πώς να ζητήσεις μια συγγνώμη αποτελεσματικά και 4 παγίδες να αποφύγεις

Πηγή: Savoirville