Στην επιστήμη των υλικών, η ανθεκτικότητα δείχνει την ικανότητα μιας ουσίας να τεντώνει ή να λυγίζει χωρίς να σπάει. Αυτή η ιδιότητα έχει μεγάλη σημασία στον τομέα της μεταλλοτεχνίας και κυρίως στην κατασκευή αυτοκινήτων. Τα κράματα χάλυβα σχεδιάζονται ώστε το μέταλλο να είναι ελαφρύτερο αλλά αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μέταλλο που δημιουργείται να είναι πιο εύθραυστο.
Έτσι, οι κατασκευαστές που θέλουν να κάνουν ελαφρύτερα αυτοκίνητα συνήθως στρέφονται σε εναλλακτικά υλικά. Στα στατιστικά στοιχεία που παρατίθενται στην έκθεση του περιοδικού Nature, το μερίδιο του βάρους του χάλυβα και του σιδήρου σε ένα μέσο ελαφρύ όχημα μειώθηκε από 68,1 τοις εκατό το 1995 σε 60,1 τοις εκατό το 2011.
Όμως, το νέο κράμα χάλυβα που προτείνει η ομάδα της Νότιας Κορέας ενισχύει πραγματικά το χάλυβα με την ίδια διαδικασία κατασκευής που τον καθιστά ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο. Οι ιδιαιτερότητες είναι αρκετά περίπλοκες, αλλά η συνταγή βελτιώνεται κυρίως στις υπάρχουσες διαδικασίες κράματος αλουμινίου και χάλυβα.
Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη της νέας τεχνικής θα μπορούσε να είναι ταχεία και η ανακάλυψη θα μπορούσε να έχει πολλές εφαρμογές στον τομέα της μετάλλαξης του μετάλλου, των κατασκευών και της μηχανικής.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.