Τέλος σε αυτή την "παράδοξη" κατάσταση πρόκειται να δώσει τώρα η έναρξη του εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής διαδρομής που σφραγίστηκε με τα σημερινά επίσημα εγκαίνια του πρώτου τμήματος από την πλευρά της Βιέννης, όπου άρχισε η κατασκευή των πρώτων 7,5 χιλιομέτρων της σιδηροδρομικής γραμμής, η οποία θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι την Μπρατισλάβα το 2023.
Με την ολοκλήρωση του εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής διαδρομής, οι δύο γειτονικές πρωτεύουσες θα "πλησιάσουν" χρονικά ακόμη περισσότερο μεταξύ τους, καθώς οι σιδηροδρομικοί συρμοί θα μπορούν πλέον να κινούνται ανάμεσά τους με ταχύτητες άνω των 160 χιλιομέτρων την ώρα και σε δύο γραμμές, μειώνοντας το χρόνο από μία ώρα και πέντε λεπτά που είναι σήμερα, σε λιγότερο από τον μισό, ενώ θα προστεθούν και άλλοι σταθμοί κατά μήκος της διαδρομής.
Η εκσυγχρονισμένη σιδηροδρομική σύνδεση Βιέννης-Μπρατισλάβας αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην παραπέρα ανάπτυξη της περιοχής αυτής στο κέντρο της Ευρώπης, όπως συνέβη και με τον νέο αυτοκινητόδρομο που συνδέει τις δύο πρωτεύουσες και που είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία τον Νοέμβριο του 2007.
Με αυτή τη σύγχρονη οδική σύνδεση των δύο πρωτευουσών, δημιουργήθηκε μέσα στα προηγούμενα χρόνια ένας νέος άξονας ανάπτυξης ανάμεσα στη Βιέννη και στην Μπρατισλάβα, καθώς κατά μήκος του έχουν εγκατασταθεί αρκετές επιχειρήσεις που συμβάλλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη ολόκληρης της αποκαλούμενης Ανατολικής Περιοχής, ενώ σημαντική είναι επίσης η συμβολή του αυτοκινητοδρόμου στην αύξηση της οδικής ασφάλειας.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.