Πάνω από 21.600 οι κλήσεις στο 1110 της Περιφέρειας Αττικής για κορωνοϊό - αισχροκέρδεια

Ξεπερνούν τις 21.600 (21.607) κλήσεις στο τετραψήφιο τηλεφωνικό Κέντρο 1110 της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ για φαινόμενα αισχροκέρδειας από την έναρξη της λειτουργίας του. 

Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον  κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, ένας στους δύο πολίτες (48%) απευθύνεται στον τετραψήφιο αριθμό 1110 προκειμένου να ζητήσει πληροφορίες για ιατρικά θέματα. Επιπλέον ένα 7% ζητά οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, ενώ το 41% απευθύνεται στο τηλεφωνικό κέντρο για θέματα κοινωνικής παρέμβασης. Τέλος 3,8% καταγγέλλει φαινόμενα αισχροκέρδειας.

 

Όπως φαίνεται από τη στατιστική ανάλυση του προφίλ των πολιτών οι 6 στις δέκα είναι γυναίκες (59%) και οι 4 στους δέκα, άνδρες (41%). Σε επίπεδο γεωγραφικής ανάπτυξης οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από την Αττική 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.

Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισήμανε ότι “αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και δημιουργούμε ασπίδα προστασίας και υποστήριξης των πολιτών”. 

“Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας” τόνισε ο κ. Πατούλης. Παράλληλα, πρόσθεσε, διαπιστώνουμε την ανάγκη των πολιτών να επικοινωνήσουν με ιατρούς και να τους δοθούν κατευθύνσεις για ζητήματα που αφορούν στην προφύλαξη από τον κορωνοϊό. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του. Για το λόγο αυτό παράλληλα καταγράφουμε τις ανάγκες των ευπαθών ομάδων που χρειάζονται άμεση φροντίδα και υποστήριξη. Ενωμένοι δίνουμε την εθνική μάχη.

Πηγή: skai.gr