Τα κορυφαία fashion brands όπως Zegna και Hermès πωλούν πολυτελή, made-to-measure hoodies που μπορεί να φτάσουν σε καρτελάκια με 4ψήφια νούμερα.

Στον όροφο του ανδρικού καταστήματος Hermès στη Madison Avenue της Νέας Υόρκης βρίσκεται ένα φιλόξενο ατελιέ όπου οι εκλεκτοί αγοραστές μπορούν να πιουν σαμπάνια, να ξεφυλλίσουν βιβλία και περιοδικά μόδας και να παραγγείλουν tailor made ρούχα.

Πολλοί πελάτες βρίσκονται εκεί για κλασικά κοστούμια κατά παραγγελία και πουκάμισα, αλλά κάποιοι ψάχνουν ένα πιο μοντέρνο κομμάτι: ένα hoodie κατά παραγγελία.

Για ένα πριγκιπικό hoodie πληρώνει κανείς 1.925$, και μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 27 διαφορετικά χρώματα. Ένας ράφτης θα κάνει τις μετρήσεις και, περίπου 12 εβδομάδες αργότερα, θα είναι έτοιμο ένα one-of-a-kind, κασμιρένιο hoodie με κουκούλα.

Το premium αυτό hoodie της Hermès αντιπροσωπεύει την τελευταία εξέλιξη στα custom ρούχα.

Οι σημερινοί τιτάνες αποφεύγουν τα κοστούμια. Ο Elon Musk φοράει μαύρα μπλουζάκια, ο Mark Zuckerberg σχεδιάζει τo metaverse του φορώντας πλεκτά και οι μεγιστάνες των media προτιμούν τα φλις γιλέκα σε εξωτερικούς χώρους. 

Η Loro Piana πουλά tailor-made hoodies με κουκούλα από baby cashmere, vicuña και το εξαιρετικά μαλακό μαλλί Gift of Kings. Η τιμή ξεκινά από 2.395$ και χρειάζονται μερικοί μήνες για την παραγωγή. Αντίστοιχα, τα custom κομμάτια της Zegna – έχουν τιμή από περίπου 1.500 $ – είναι ελαφρώς λιγότερο εντυπωσιακά. Το brand επιτρέπει επίσης στους πελάτες να τροποποιήσουν το σχέδιο προσδιορίζοντας το δέρμα που θα επενδύσει το φερμουάρ. Πράγμα εξαιρετικά πρωτότυπο για τον σχεδιασμό casual κομματιών.

Στην εξέλιξη αυτού, δεν χρειάζεται καν να είσαι στο ένα τοις εκατό του πληθυσμού για να απολαύσεις ένα πολυτελές hoodie. Eταιρείες όπως το Son of a Tailor προσφέρουν βαμβακερά hoodies φτιαγμένα στα μέτρα σου για μόλις 112$. Η εταιρεία με έδρα την Κοπεγχάγη σχεδιάζει να κυκλοφορήσει ένα custom hoodie τον Ιανουάριο.

Πέρα από την τιμή, το ερώτημα παραμένει: Γιατί κάποιος χρειάζεται πραγματικά ένα τόσο ακριβό hoodie ενώ τα καταστήματα είναι γεμάτα με hoodies;

Δεν μπορούν οι πελάτες να βρουν ένα απλό φούτερ της αρεσκείας τους χωρίς τα έξοδα και τον χρόνο αναμονής;

Κάποιοι πιστεύουν τελικά ότι δεν μπορούν.

Ας είμαστε ρεαλιστές: Δεν είναι όλοι οι άντρες χαρούμενοι μινιμαλιστές, διαθέσιμοι να μείνουν σε ένα φούτερ για το υπόλοιπο της ζωής τους. Ο Dag Granath, ο συνιδιοκτήτης του ραφείου Saman Amel στην Στοκχόλμη δήλωσε σε συνέντευξή του ότι ένας πελάτης στην Αγγλία έχει αγοράσει πολλά custom φούτερ σε παράξενα χρώματα όπως λιλά, μουσταρδί και έντονο κόκκινο. Ένας τέτοιος αγοραστής φαίνεται να εκτιμά την εκκεντρικότητα περισσότερο από την οικονομική σύνεση. Γοητεύεται από την ικανότητα να εξατομικεύει ένα hoodie με κουκούλα σε συγκεκριμένο χρώμα, ύφασμα και πατρόν – ένα φούτερ που έχει μόνο αυτός.

Εταιρείες όπως η Zegna και Son of a Tailor αφήνουν επίσης τους αγοραστές να μονογραφούν τις κουκούλες τους, δηλώνοντας ξεκάθαρα στον κόσμο: «Ναι, αυτό είναι το φούτερ μου. Και δεν το έχεις.»

Σε τελική ανάλυση, μπορεί να είναι άλλη μία ευκαιρία να καυχηθείς, και όχι η ευχαρίστηση να φοράς κάτι κατά παραγγελία. Με κάτι τόσο ασήμαντο αλλά elit όσο ένα custom hoodie, «δεν μιλάμε πια για ρούχα αλλά για στάτους», σημειώνει ο G. Bruce Boyer, συγγραφέας του «True Style: The History and Principles of Classic Menswear».

Σίγουρα, το hoodie θα ταιριάζει με δεξιοτεχνία γύρω από τον δικέφαλό, αλλά η πραγματική του αξία θα φανεί σε ένα κοκτέιλ πάρτι, όταν κάποιος πει: “Ωραίο φούτερ”. Τώρα αν ένα τέτοιο κομπλιμέντο από έναν άγνωστο αξίζει 1.500$, μένει να το αποφασίσει ο καθένας μόνος του.

Διαβάστε επίσης:

Τα pros και τα cons του να βγαίνεις με έναν συνάδελφο (ή ακόμα και το αφεντικό σου)

Πώς να φορέσεις τα Crocs σου στην πιο groovy εκδοχή τους

Πηγή: savoirville

Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις