του Άρη Γαλανόπουλου

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να αποτελεί το μέλλον, ωστόσο αυτή τη στιγμή υπάρχουν οικονομικοί τρόποι μετακίνησης εναλλακτικού καυσίμου. Η Renault προσφέρει το νέο Clio στην έκδοση LPG, η οποία εφοδιάζεται με τον 1.000άρη turbo κινητήρα (TCe) των 100 ίππων και των 160 Nm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ λειτουργεί τόσο με βενζίνη όσο και με υγραέριο, ενώ η εναλλαγή μπορεί να γίνει και χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού. 

Το μηχανικό σύνολο ολοκληρώνει το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και σύμφωνα με την εταιρεία η μέση κατανάλωση του υγραερίου είναι 5,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι 94 γρ./χλμ. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι με μια μέση τιμή υγραερίου στα 0,82 ευρώ το λίτρο, το κόστος για κάθε 100 χιλιόμετρα ανέρχεται σε περίπου 4,7 ευρώ. 

Τα παραπάνω κατατάσσουν το Renault Clio LPG ως την ιδανική οικονομική πρόταση, με την τιμή να ξεκινάει από 15.690 ευρώ. Το κερασάκι στην τούρτα αποτελούν τα 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και τα 3 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας.

Πηγή: skai.gr