Η γκάμα του Volkswagen Golf εμπλουτίζεται με την έκδοση mild-hybrid

Η γκάμα του Volkswagen Golf εμπλουτίζεται με δύο πολύ σημαντικές εκδόσεις. Πρόκειται για την R-Line, που προσφέρει πιο σπορ εμφάνιση και αίσθηση στο δημοφιλές μοντέλο και μία επιπλέον έκδοση του 1.5 eTSI κινητήρα, με το ήπιο υβριδικό σύστημα, η οποία αποδίδει ισχύ 130 ίππων και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, διπλού συμπλέκτη. Οι δύο εκδόσεις προσφέρουν κορυφαία εμπειρία οδήγησης με πιο σπορ εμφάνιση και ήπιο υβριδικό σύστημα.

Η έκδοση R-Line είναι διαθέσιμη με τους κινητήρες βενζίνης 1.5 TSI ACT 150 ίππων και 1.5 eTSI MHEV 150 ίππων DSG. Διακρίνεται από εντυπωσιακή σπορ σχεδίαση και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού.

Εξωτερικά, η έκδοση R-Line διαθέτει σπορ προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ και διαχύτη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, απολήξεις εξάτμισης σε χρώμιο και λογότυπο R στη μάσκα και τα φτερά. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν το σπορ τιμόνι με χειριστήρια αφής και διάτρητο δέρμα, τα σπορ καθίσματα εμπρός με ενσωματωμένα προσκέφαλα, η επένδυση με ύφασμα και λογότυπο R.

Η έκδοση 1.5 eTSI MHEV 130 ίππων DSG συμπληρώνει την ήπια υβριδική των 150 ίππων και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG διπλού συμπλέκτη, 7-σχέσεων. Σε επίπεδο κινητήρα εσωτερικής καύσης, χάρη στην τεχνολογία διαχείρισης ενεργού κυλίνδρου δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του κινητήρα 1.5 eTSI απενεργοποιούνται αυτόματα κατά την οδήγηση, όσο το δυνατό συχνότερα και σχεδόν ανεπαίσθητα, μειώνοντας τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων. Ένας υπερσυμπιεστής με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου προσφέρει εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά σε κάθε περιοχή στροφών κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ με τη μέγιστη ισχύ να αποδίδεται στην περιοχή 5.000-6.000 σ.α.λ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ