Αλλάζει λογότυπο, γυρίζει σελίδα

Ένα φρέσκο, τολμηρό αυτοκίνητο χρειάζεται ένα εξίσου εντυπωσιακό έμβλημα.

Όταν λοιπόν το Insignia κάνει το ντεμπούτο του τον Ιούλιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λονδίνου, θα φέρει ένα ανανεωμένο λογότυπο που θα προαναγγέλλει μία νέα εποχή για την Opel στον τομέα της καινοτομίας, της τεχνολογίας και της σχεδίασης.

Tο τελευταίο λογότυπο ενσωματώνει περήφανα το όνομα Opel σε ένα ευρύτερο πλαίσιο που περιβάλλει το σήμα κατατεθέν, τον κεραυνό. Έχει πιο ανάγλυφη σχεδίαση με σφαιρικές επιφάνειες που χαρίζουν στο έμβλημα τρισδιάστατο βάθος.

Το Opel Blitz θεωρείται ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα μαρκών στην Ευρώπη και κοσμεί τα οχήματα της εταιρίας από το 1963.

"Το Opel Blitz εξελίχθηκε από ένα αερόπλοιο – σύμβολο τεχνολογικής προόδου της εποχής – το οποίο αποτελούσε το έμβλημα στο ψυγείο των οχημάτων Opel από τις αρχές της δεκαετίας του 1930" εξηγεί ο Heinz H. Zettl, Διευθυντής του τομέα Opel Heritage & Institutional Communications.

"Το 1937, προστέθηκε ένας κύκλος – ένας τροχός που συμβολίζει την αυτοκίνηση" προσθέτει.

Αυτή η εξέλιξη ήταν επίσης επηρεασμένη από το όνομα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Opel, τα οποία, από το 1930 μέχρι το 1975 έφεραν το όνομα “Blitz” και είχαν σαν χαρακτηριστικό σύμβολο τον κεραυνό.
Πηγή: Nίκος Σάλτας