Κλείσιμο

Τρεις τρόποι για να κατακτήσεις την τέχνη του small talk στο γραφείο

Σίγουρα θα το ξέρεις αυτό το συναίσθημα του να μπαίνεις στο χώρο της εργασίας σου πρώτη φορά και ενώ έχεις το άγχος σου για να πάνε όλα καλά πρέπει να δείξεις και πόσο κοινωνική είσαι, κάνοντας small talk.
Μεταξύ μας ακόμα και αν είσαι ο πιο κοινωνικός άνθρωπος η πρώτη μέρα σε μία καινούργια δουλειά προκαλεί κυρίως στρες. Και αυτό που στην πραγματικότητα θα ήθελες είναι να παρατηρήσεις το τι συμβαίνει γύρω σου και μετά να πιάσεις ψιλή κουβέντα με τους συναδέλφους.

H πανδημία στην περίπτωση αυτή έκανε τα πράγματα και λίγο καλύτερα αλλά και λίγο χειρότερα. Καλύτερα γιατί το πρωί δεν χρειαζόταν να μιλήσεις σε κανέναν δεν το ήθελες πραγματικά, χειρότερα γιατί ξέχασες ενδεχομένως αυτούς τους μικρούς τρόπους για να κάνεις το λεγόμενο small talk τις πρώτες μέρες στη δουλειά.

Τώρα που σιγά σιγά τα πράγματα έρχονται στο φυσιολογικό τους και κατά πάσα πιθανότητα θα ξεκινήσεις και πάλι να πηγαίνεις στο γραφείο είναι η ώρα να ξεκινήσεις να εξασκείς τις ικανότητές σου στο chit chat και να θυμηθείς το pro-covid office.

Αν ωστόσο δεν είσαι σίγουρη πως θα το κάνεις αυτό με επιτυχία σου έχω δύο-τρία tips.

Συστήσου

Ο καλύτερος και πιο άνετος τρόπος για να ξεκινήσεις μία συζήτηση είναι να συστηθείς. Χαμογέλασε πες το όνομά σου και χαιρέτησε το συνάδελφο που έχεις μπροστά σου και αυτομάτως έχεις ξεκινήσει casual small talk.

Χρησιμοποίησε τη γλώσσα του σώματος σου προς όφελός σου

Όταν νιώθεις αμήχανα ή αναρωτιέσαι τι μπορεί να σκέφτονται οι άλλοι για σένα, μπες στη θέση τους. Χρησιμοποίησε τη γλώσσα του σώματος σου, χαμογέλα και προσπάθησε να φανταστείς τι θέλεις να προβάλλεις στους άλλους. Αν στέκεσαι όρθια με τα χέρια δεμένα φαίνεσαι αμυντική και διεκδικητική. Μπορείς πάντα να δοκιμάσεις τα χέρια σου χαλαρά στο πλάι του σώματος σου ή αν δεν αισθάνεσαι πάλι καλά, μπορείς να κρατάς κάτι στα χέρια σου.

Είναι οκ να έχεις άγχος (και μπορείς να το πεις)

Αν αισθάνεσαι άγχος μπορείς πάντα να είσαι ειλικρινής και να το πεις. Δεν υπάρχει εξάλλου κανένας που να έχει βρεθεί πρώτη μέρα στη δουλειά και να μην είναι αγχωμένος. Με αυτόν τον τρόπο και θα εξηγήσεις στους άλλους πως νιώθεις ώστε να κατανοήσουν τη στάση σου, αλλά και θα ενεργοποιήσεις και την ενσυναίσθησή τους.

Για να μπορέσεις να επικοινωνήσεις αποτελεσματικά με τους άλλους γύρω σου, κυρίως με εκείνους που δεν γνωρίζεις, είναι βασικό να είσαι ο εαυτός σου. Ναι, το έχεις ακούσει χίλιες φορές αλλά είναι και το μόνο που λειτουργεί στην πραγματικότητα.

Διαβάστε ακόμη

 

Τα καλύτερα ανδρικά αρώματα που θέλουμε να φοράμε κι εμείς

Τρεις υγιεινές εναλλακτικές για να αντικαταστήσεις τον πρωινό καφέ σου

Πηγή: Savoirville