Δύο νέα πρωτότυπα «μικρά» στη σειρά 40 από τη Volvo

Τα πρώτα δείγματα γραφής της νέας της φιλοσοφίας στην  κατασκευή των μελλοντικών μικρών της αυτοκινήτων, παρουσίασε  η  Volvo με την αποκάλυψη δύο νέων πρωτότυπων (concept cars) μοντέλων στη σειρά 40. Τα νέα πρωτότυπα προϊδεάζουν για τα πρώτα μοντέλα βασισμένα στη νέα Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική CMA (Compact Modular Architecture), η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για μικρότερα αυτοκίνητα, απελευθερώνοντάς τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Volvo, καθώς τους δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσουν χωρίς περιορισμούς νέους καινοτόμους και τολμηρούς δρόμους.
Η νέα παγκόσμια σειρά μικρών αυτοκινήτων της Volvo θα συμπεριλάβει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο (με μπαταρία) όχημα, καθώς επίσης και εκδοχές Twin Engine υβριδικών plug-in μονάδων, σε αντιστοιχία με τη δέσμευση της εταιρείας για τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. Ο νέος Twin Engine Τ5 κινητήρας της Volvo, βασισμένος στη νέα τρικύλινδρη μονάδα βενζίνης της εταιρείας και σε ένα νέο κιβώτιο επτά ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη που θα συμπλέκεται με έναν ηλεκτροκινητήρα δείχνει ότι, όσον αφορά τα μικρότερα αυτοκίνητα της, η σουηδική εταιρεία υιοθετεί ένα σύστημα κίνησης στους εμπρός μόνο τροχούς, προσαρμόζοντας αναλόγως την υπάρχουσα προσέγγιση της που βασίζεται στο δίπτυχο Twin Engine - Τετρακίνηση.
Εκτός από την τολμηρή εξωτερική τους σχεδίαση και τις επιλογές ηλεκτροκίνησης, τα νέα μοντέλα θα προσφέρουν μια πλήρη σειρά καινοτόμων υπηρεσιών συνδεσιμότητας, μαζί με το πιο προηγμένο στάνταρ πακέτο χαρακτηριστικών ασφαλείας στον κόσμο και την επαναστατική σκανδιναβική σχεδίαση τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Η στρατηγική μικρού αυτοκινήτου της Volvo είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας στη λειτουργική και οικονομική μετεξέλιξη της εταιρείας, σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία βρίσκεται εν εξελίξει. Η σουηδική μάρκα εφαρμόζει ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρόγραμμα ανανέωσης, που οδηγεί στον επαναπροσδιορισμό του brand ώστε να ανταγωνιστεί ακόμα πιο δυναμικά τους premium ανταγωνιστές της σε παγκόσμιο επίπεδο τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Η ανακοίνωση για τη νέα παγκόσμια στρατηγική μικρού αυτοκινήτου της Volvo έρχεται λίγες μόλις μέρες μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Volvo Cars για το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε επίπεδο πωλήσεων και κερδοφορίας.
Όσον αφορά το πρώτο τρίμηνο, η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων της κατά 24% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, στις 41,7 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες. Τα λειτουργικά κέρδη άγγιξαν τις 3,1 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες, με λειτουργικό περιθώριο κέρδους 7,5%. Οι παγκόσμιες πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 11,9%, στις 120.591 αυτοκίνητα. Ο μεσοπρόθεσμος στόχος της Volvo είναι να αυξήσει τις πωλήσεις της στα 800.000 αυτοκίνητα το χρόνο, από τα 503.000 που διέθεσε το 2015.


Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης