Η κουζίνα είναι η καρδιά ενός σπιτιού και είναι περιττό να πω ότι αξίζει ειδική φροντίδα και όσο το δυνατόν πιο φυσική. Οι ειδικοί στα τοξικά καθαριστικά, με δεκαετίες εμπειρίας στον έλεγχο της ποιότητας του αέρα στο σπίτι, προτείνουν 4 αλλαγές που μπορείς να κάνεις το χώρο σου ασφαλέστερο.

Δες προσεκτικά τα συστατικά του υγρού πιάτων
Ένα από πρώτα πράγματα που πρέπει να κοιτάξεις στην κουζίνα σου, είναι ο τρόπος που φροντίζεις τα μαγειρικά σκεύη. Συνήθως τα συμβατικά υγρά πιάτων είναι φορτωμένα με χημικές ουσίες που τελικά θα καταλήξουν στο φαγητό. Περιέχουν συστατικά που είτε δεν έχουν ελεγχθεί για την ασφάλεια είτε έχουν συσχετιστεί με αναπνευστικό ερεθισμό, δερματικές αλλεργίες ή άλλα θέματα τοξικότητας.

Μην μαγειρεύεις χωρίς απορροφητήρα ή με κλειστά παράθυρα
Κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος ανάλογα με τον τύπο εστίας που χρησιμοποιείς, μπορεί να απελευθερωθούν μικρά σωματίδια, μονοξείδιο του άνθρακα, αλλά και διοξείδιο του αζώτου στον αέρα. Εάν αφεθούν, αυτοί οι ρύποι μπορούν να φτάσουν σε επίπεδα που υπερβαίνουν τα πρότυπα για την ασφάλεια του αέρα και θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία σου.

Έλεγξε την ποιότητα του νερού
Το νερό της βρύσης είναι μια άλλη πιθανή πηγή ρύπων στην κουζίνα. Εάν χρησιμοποιείς νερό από τη βρύση σας για να φάς και να πιείς, πρέπει να το ελέγχεις κάθε τρία χρόνια γιατί αλλάζει. Εναλλακτικά μία καλή λύση θα ήταν η χρήση φίλτρου νερού με πιστοποίηση.

Μην αποθηκεύετε το φαγητό σας σε πλαστικά δοχεία
Έχουμε αγάπη στα τάπερ σαν χώρα. Αλλά τα πλαστικά δοχεία και σακούλες δεν είναι κατάλληλα για να αποθηκεύεις το φαγητό σου. Ειδικά αν είναι ζεστό. Αντ ‘αυτού, επίλεξε να αποθηκεύεις ζεστό φαγητό σε γυάλινα δοχεία και να χρησιμοποιείς επαναχρησιμοποιήσιμες σακούλες σιλικόνης για κρύα τρόφιμα.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διασφαλίσεις ότι η κουζίνα σου είναι όσο το δυνατόν πιο ασφαλής από τοξικά.

Μερικές όμως απλές κινήσεις που μπορείς να κάνεις για να μειώσεις τον κίνδυνο τοξικότητας είναι  επιγραμματικά ο αερισμός του δωματίου όταν μαγειρεύετε, τον καθαρισμό πιάτων χρησιμοποιώντας μη τοξικό σαπούνι, τον έλεγχο του νερού και την εναλλαγή πλαστικών αποθηκευτικών τροφίμων.

Διαβάστε ακόμα:

Τα καλύτερα lip oils για να αποχαιρετήσεις τα σκασμένα χείλη

Η γυμναστική μετά την εγκυμοσύνη δεν είναι εύκολη και δεν πειράζει καθόλου

Πηγή: savoir ville