Όπως είπε, περίπου 15 χιλιάδες μαθητές στην Αττική πρέπει να μεταφερθούν με 890 μεταφορικά μέσα.
Οι μεταφορείς αρνούνται να εκτελέσουν νέα δρομολόγια εάν δεν αρχίσουν να εξοφλούνται σταδιακά οι παλιές οφειλές.
Το αδιέξοδο παραμένει, παρά το γεγονός ότι η Περιφέρεια Αττικής ενέκρινε την καταβολή από δικούς της πόρους επιπλέον 3 εκ. ευρώ. Σύμφωνα με τον κ. Σγουρό, το υπουργείο Οικονομικών είχε ζητήσει μείωση του κόστους κατά 17% προκειμένου να καταβάλει τα οφειλόμενα αλλά φέτος το υπουργείο δια του Γενικού Λογιστή ζητά επιπλέον μείωση 20%, που βρίσκει αντίθετους τους μεταφορείς.
Μιλώντας στο ΣΚΑΪ ο πρόεδρος της Ενωσης Τουριστικών Λεωφορείων Ελλάδος Αλέξανδρος Γασπαράτος είπε ότι είναι ένα χρόνο απλήρωτοι, δεν έχουν πια πετρέλαιο και ότι στο κόστος μεταφοράς περιλαμβάνεται η αμοιβή του συνοδού.
Το μέλος του ΔΣ του ΚΤΕΛ Αττικής Νίκος Κουτσόγιωργας έκανε λόγο για γραφειοκρατικό θέμα λέγοντας ότι το κράτος και με την προσπάθεια του κ. Σγουρού έδωσε ένα ποσό το οποίο όμως σήμερα λιμνάζει λόγω γραφειοκρατίας, καθώς δίνουν άλλη ερμηνεία στο νόμο.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.