Ο Εμπορικός Σύλλογος τονίζει ότι "μετά από συσκέψεις επί συσκέψεων και από τη συμφωνία για την εμφάνιση ενός σταθμού που θα αξιοποιεί in vivo τα ευρήματα στην περιοχή, αποτελώντας ένα αρχιτεκτονικό στολίδι για την πόλη, ικανό να σημάνει αφ' εαυτού ένα σημείο αναφοράς για αυτήν, ερχόμαστε ξανά στο σημείο μηδέν".
Διερωτάται, παράλληλα, "ποιος από όλους αυτούς που ανακινεί το συγκεκριμένο θέμα θα αναλάβει το κόστος της χρονικής καθυστέρησης που συνεπάγονται οι προτεινόμενες αλλαγές στο σχέδιο χάρτου;
Ποιος θα αναλάβει να αποζημιώσει αυτούς τους επαγγελματίες και τις οικογένειες τους που δεν αντέχουν άλλο να συντηρούν καταστήματα χωρίς πελάτες για δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια; Ποιος θα αναλάβει το κόστος της οικονομικής υπανάπτυξης αυτής της σπουδαίας πόλης στο όνομα κάποιων προσωπικών στρατηγικών προτεραιοτήτων;".
Σημειώνει, δε, ότι από το 2006 έως σήμερα έχουν κλείσει εκατοντάδες εμπορικά καταστήματα σε όλο το μήκος της Εγνατίας Οδού και της Δελφών και αναφέρει ότι "σήμερα που η αγορά άρχισε να αναθαρρεί στη δυναμική και μόνο της περάτωσης των έργων που παίζουν με το νευρικό σύστημα και τις οικονομικές αντοχές μεγάλης μερίδας Θεσσαλονικέων, που βρέθηκαν ξαφνικά να φλερτάρουν με το φάσμα της οικονομικής καταστροφής, άρχισαν κάποιοι να μιλούν για μεταφορά των αρχαιολογικών ευρημάτων του σταθμού της Βενιζέλου και αλλαγή του πλάνου έργου στο συγκεκριμένο σημείο".
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.