Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα. Νωρίτερα είχε ανοίξει ο σταθμός στον Ευαγγελισμό. Οι σταθμοί είχαν κλείσει προληπτικά λόγω των συγκεντρώσεων που διεξήχθησαν στο κέντρο της Αθήνας.
Πηγή: skai.gr
0 0 Bookmark

Απόρρητο