Τα νέα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων


Γιατί αρκετές καινοτομίες στον τουρισμό αποτυγχάνουν- Οι 5 συνηθέστεροι λόγοι

 
Καθημερινά καινοτομίες κάνουν την είσοδό τους στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία, ιδιαίτερα από το χώρο των τεχνολογιών, εφαρμογών, συσκευών, προϊόντων και online υπηρεσιών.Ωστόσο, για κάθε τέτοιο επίτευγμα, ακολουθούν πολλές αποτυχίες και οι λόγοι για τους οποίους υπάρχει αυτή η εξέλιξη παραμένουν σχεδόν ίδιοι, και αποκαλύπτονται από ερευνητικό πρότζεκτ που χρηματοδοτεί η ΕΕ, στο οποίο εντοπίζονται 5 από τα πιο διαδεδομένα λάθη…

1. Έλλειψη πληροφόρησης 
Σε αντίθεση με το τι πιστεύουν πολλοί επιχειρηματίες, ο τουρισμός είναι μια ιδιαίτερα περίπλοκη βιομηχανία, με διαφορετικά τμήματα αγοράς και διαχείριση πολλών διαφορετικών επιχειρήσεων. Εκτός αυτού, ορισμένοι επιμέρους κλάδοι εντός της βιομηχανίας έχουν χαρακτήρα παραδοσιακό, αποτρεπτικό στις κρίσεις και χωρίς ενδιαφέρον για καινοτομίες.

2. Εξαιρετικά μεγάλη αισιοδοξία
Πολλοί επιχειρηματίες σχεδιάζουν καινοτομίες που δεν ταιριάζουν πάντα με τις πραγματικές ανάγκες που έχει το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Παίρνουν ως δεδομένο ότι ο στόχος τους είναι καλός και τα οφέλη εμφανή, και αρνούνται να συνεργασθούν με ερευνητές της αγοράς ή να διεξάγουν αξιόπιστες έρευνες. Επομένως, καταλήγουν να συνειδητοποιούν πολύ αργά ότι οι καταναλωτές δεν έχουν την ίδια άποψη για το value μιας συγκεκριμένης καινοτομίας στον τουρισμό, καθώς αποτελεί τη λύση σε ένα πρόβλημα που ποτέ δεν είχαν. 

3. Υποτίμηση του κινδύνου
Οι υπερβολικά αισιόδοξοι επιχειρηματίες μπορεί να αποτυγχάνουν να δουν την απόλυτη αλήθεια: οι καταναλωτές μπορεί να μην έχουν τον ίδιο ενθουσιασμό για καινοτομίες με τους ίδιους.Η πραγματικότητα είναι ότι οι καταναλωτές φοβούνται τις αλλαγές και είναι ικανοποιημένοι με την τρέχουσα κατάσταση στα ταξίδια.Φαίνεται ότι εκεί ακριβώς όπου οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν οφέλη και  πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, αναλαμβάνουν την ευθύνη για μια σειρά από κινδύνους:  ψυχολογικούς, ασφαλείας, χρόνου και χρήματος, καθώς και κινδύνους που συνδέονται με την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε μία άγνωστη εταιρία. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ισχυρή αντίσταση από την αγορά.

4. Υπερβολικά περίπλοκες καινοτομίες
Είναι συχνό φαινόμενο οι επιχειρηματίες να μη δίνουν αρκετή έμφαση στα πραγματικά προβλήματα του καταναλωτή, αλλά στα δυνατά σημεία που έχουν οι ίδιοι.Αυτό συμβαίνει συχνά στις τεχνολογικές καινοτομίες, όπου όλο και περισσότερες λειτουργίες προστίθενται στα προϊόντα σε μια προσπάθεια να επιτευχθεί η τελειότητα, όμως η χρήση τους μπορεί να αποδειχθεί υπερβολικά σύνθετη ή να προσφέρονται περιττά στοιχεία που οι καταναλωτές δεν χρειάζονται ή δεν επιθυμούν.

5. Ακατάλληλη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Είναι σημαντικό τα νέα πρότζεκτ να διαθέτουν ικανή ομάδα διαχείρισης ανθρώπινων πόρων, εξοπλισμένη με τις αναγκαίες δεξιότητες, όμως κι εδώ παρατηρούνται πολλά λάθη.Κάποιες φορές το προσωπικό προσλαμβάνεται στα αρχικά στάδια ανάπτυξης, ή προσλαμβάνονται άτομα χωρίς εμπειρία προκειμένου να εξοικονομηθούν πόροι, ή μια νέα εταιρία ανοίγει θέσεις απασχόλησης με μισθούς που δε μπορεί να καλύψει…

Aναδημοσίευση : tornosnews.gr
 
Αυξάνεται ο Προϋπολογισμός για την ενίσχυση νέων τουριστικών ΜΜΕ
Το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης ανακοίνωσε την αύξηση του προϋπολογισμού της Δράσης «Ενίσχυση της...
17.09.2018, 14:26
Γιατί αρκετές καινοτομίες στον τουρισμό αποτυγχάνουν- Οι 5 συνηθέστεροι λόγοι
14.09.2018, 13:28
Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας (2017)
13.09.2018, 16:46
Επαγγελματικοί λογαριασμοί: Νέα απόφαση - Πρόστιμο 1.000 ευρώ για τη μη δήλωση Επαγγελματικού Λογαριασμού στην ΑΑΔΕ
Δημοσιεύθηκε μια νέα απόφαση σχετικά με την υποχρέωση αποδοχής πληρωμών με κάρτα και πιο συγκεκριμένα για...
13.09.2018, 16:37
Πώς μπορείς να γίνεις από τους πιο περιζήτητους επαγγελματίες σε μόλις 3 μήνες;
Στα Coding Bootcamps της Alliance For Digital Employability επανειδικεύεσαι ως προγραμματιστής σε μόλις 12 ή...
12.09.2018, 16:46
Από το 2019, σε ισχύ οι αλλαγές στο νομικό πλαίσιο των Ανώνυμων εταιρειών
Από την 1/1/ 2019 τίθεται σε ισχύ ο νέος νόμος 4548/2018, που θα ρυθμίζει τη λειτουργία των ημεδαπών...
11.09.2018, 12:07
Συμφωνία για τη φορολόγηση της ψηφιακής οικονομίας εντός του 2018
07.09.2018, 15:25
ΟΟΣΑ: Ποιές χώρες έχουν φόρο περιουσίας
Οι αλλαγές στους φόρους ακίνητης περιουσίας για το 2018 των κρατών μελών του ΟΟΣΑ.
06.09.2018, 13:46
Πρόκριμα για τον μηδενισμό του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο κρασί, η απόφαση του ΣΤΕ
Η απόφαση του ΣΤΕ ,ακυρώνει την βασική απόφαση εφαρμογής του
05.09.2018, 13:42
ΑΑΔΕ: Οδηγός για τη μίσθωση ακινήτων σε τουρίστες- άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα δηλώσεων
03.09.2018, 17:32

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 10  Επόμενη

Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.