δικτύωσης (social media) και το ρόλο τους στις ελληνικές εκλογές.

   1: Τα Social Media δεν κερδίζουν εκλογές από μόνα τους, δεν σε καθορίζουν την εκλογή σου σε ένα πολιτικό αξίωμα. Λειτουργούν επικουρικά και παραπληρωματικά με την παραδοσιακή εκλογική δραστηριότητα. 

   2: Δεν έχει σημασία το διαφημιστικό σου budget – εκτός αν είναι τεράστιο- αλλά ο καταμερισμός και αξιοποίηση (allocation) των πόρων σου μέσω της καλής γεωγραφικής, δημογραφικής και άλλης στόχευσης.

   3: Ο αυθορμητισμός επιβραβεύεται. Η ενεργή χρήση του Instagram, η αξιοποίηση των stories και η προβολή της πιο ‘’ανθρώπινης’’ πλευράς της καμπάνιας σου αυξάνει το ενδιαφέρον των πιθανών ψηφοφόρων – υποστηρικτών σου.

   4: Κάνε προεκλογική εκστρατεία ανάλογη του αξιώματός που διεκδικείς. Άλλο να κατεβαίνεις για Περιφερειάρχης και άλλο για κοινοτικός σύμβουλος. Μη τηρουμένων των αναλογιών υπάρχει ο κίνδυνος της φαιδρότητας του αποτελέσματος. Θυμήσου, δεν κατεβαίνεις για Πρόεδρος των ΗΠΑ.

   5: Μην σπαμάρεις. Όχι δέκα δημοσιεύσεις την ημέρα. Το πολύ μία την ημέρα σε κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Δεν είσαι το κέντρο της προσοχής των ακολούθων σου και σίγουρα δεν σε χρειάζονται συνέχεια στο timeline τους.

   6: Σπεύδε ταχέως! Όσο κοντοζυγώνει η κάλπη τόσο αυξάνεται η ροή πολιτικών δημοσιεύσεων και διαφημίσεων στα Social Media. Αποτέλεσμα; Η πολυδιάσπαση της προσοχής του κοινού αλλά και η αύξηση του κόστους διαφήμισης.

   7: Συνεργάσου με έναν επαγγελματία. Τα Social Media στις πολιτικές εκστρατείες εν έτει 2019 δεν είναι πια hobby. Παίζουν έναν δυναμικό και κρίσιμο ρόλο. Αν δεν έχεις τις γνώσεις, εμπιστεύσου έναν επαγγελματία.