Κλείσιμο

Καραμανλής σε ΣΚΑΪ: Θα εξετάσουμε παράταση στο μειωμένο εισιτήριο πέραν της 31ης Οκτωβρίου

Το ενδεχόμενο να παραταθεί το μειωμένο εισιτήριο στα μέσα μαζικής μεταφοράς στα 1,20 ευρώ άφησε ανοιχτό ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ. Σημείωσε ότι το εισιτήριο θα είναι στα 1,20 ευρώ από τα 1,40 ευρώ μέχρι τις 31 Οκτωβρίου, ενώ ανάλογα με τα έσοδα αυτής την περιόδου, θα  εξετάσουν την παράταση.

«Η προηγούμενη κυβέρνηση και αύξησε το εισιτήριο και κατέρρευσαν τα έσοδα και από 1.800 λεωφορεία κατάφερε να τα πάει στα 850. Εμείς κάνουμε το αντίθετο. Ιανουάριο και Φεβρουάριο, πριν την κρίση του κορονοϊού, τα έσοδα είχαν αυξηθεί, διότι είχαμε δώσει κίνητρα σε αυτούς που είναι κάτοχοι ηλεκτρονικών καρτών. Σήμερα το 55% των χρηστών έχουν κάρτες ηλεκτρονικές. Για τους 3 μήνες του κορονοϊού όσοι είχαν κάρτες, είχαν πληρώσει για τις διαδρομές τους και τις χάσανε, τις δώσαμε πίσω και δώσαμε κι επιπλέον κίνητρα έτσι ώστε κάποιος που θέλει να πάρει εξάμηνη ή ετήσια κάρτα να τύχει ακόμα μεγαλύτερης έκπτωσης», πρόσθεσε ο υπουργός. 

Όπως ανέφερε «αν θέλουμε να έχουμε μεγαλύτερη συχνότητα λεωφορείων, θα έπρεπε να έχουμε τον διπλό αριθμό λεωφορείων. Παραλάβαμε 850 λεωφορεία και σήμερα έχουμε 1.200. Δεν μπορούμε αυτή τη στιγμή να βάλουμε 1.800 λεωφορεία στους δρόμους. Σε συγκεκριμένα δρομολόγια, τα οποία είναι επιβαρυμένα, έχουμε πραγματικά αυξήσει τη συχνότητα. Μάλιστα σε κάποια δρομολόγια ακολουθούν οι μεγάλες νταλίκες οι 18μετρες και μετά δύο μικρότερα λεωφορεία».

Εκτενή αναφορά έκανε ο υπουργός και στο σχέδιο ανανέωσης του στόλου των λεωφορείων επισημαίνοντας ότι θα διενεργηθεί ένας πολύ μεγάλος διαγωνισμός για την προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων, αλλά και καινούριαων λεωφορείων φιλικών προς το περιβάλλον, ενώ, όπως είπε, για πρώτη φορά στην Ελλάδα θεσμοθετήθηκε τα δημόσια οχήματα, τα λεωφορεία να τα παίρνει το κράτος και με leasing  για να γίνεται πιο εύκολα η διαδικασία. «Το ξεκινήσαμε με μεγάλη επιτυχία στη Θεσσαλονίκη και θα ξεκινήσουμε να το εφαρμόζουμε και στην Αθήνα έτσι ώστε να ανανεωθεί ο στόλος. Το ελληνικό δημόσιο έχει να προμηθευτεί λεωφορείο από το 2009. Ο μέσος όρος ηλικίας των λεωφορείων στην Θεσσαλονίκη ξεπερνά τα 17 έτη και στην Αθήνα είναι 15», κατέηξε ο κ. Καραμανλής 
 

Πηγή: skai.gr