AUTO

ΔΟΚΙΜΗ


Honda Transalp 700V ABS 2010

Είκοσι τρία χρόνια...ζωής μετρά το Honda Transalp. Έφθασε αισίως στη τρίτη γενιά και συνεχίζει διαθέτοντας σύγχρονη εμφάνιση, μεγαλύτερη χωρητικότητα του κινητήρα και συνοδεύεται με αναθεωρημένο πλαίσιο. Και πάντα με την επιτυχημένη συνταγή του μοντέλου που το έκανε τόσο αγαπητό.

 
Είκοσι τρία χρόνια...ζωής μετρά το Honda Transalp. Έφθασε αισίως στη τρίτη γενιά και συνεχίζει διαθέτοντας σύγχρονη εμφάνιση, μεγαλύτερη χωρητικότητα του κινητήρα και συνοδεύεται με αναθεωρημένο πλαίσιο. Και πάντα με την επιτυχημένη συνταγή του μοντέλου που το έκανε τόσο αγαπητό.

Ενισχύθηκε ο ασφάλτινος χαρακτήρα του, καθώς αντικατέστησε τον εμπρός, χωμάτινης διαμέτρου, τροχό των 21 ιντσών με έναν 19 ιντσών, ενω στον βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας έχει προστεθεί ABS και τα στοιχεία φιλικότητας και άνεσης που χαρακτήριζαν το μοντέλο, ενισχύθηκαν με την χαμηλότερη απόσταση της σέλας από το έδαφος και την νέα μάσκα για προστασία του οδηγού από τον αέρα.

Αναβάθμιση υπέστη και ο γνωστός V-2 κινητήρας, που πέραν της αυξημένης κατά 33 κ.εκ. (σύνολο 680,2) χωρητικότητας, διαθέτει τετραβάλβιδες πλέον κεφαλές και σύστημα τροφοδοσίας μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού (ΡGΜ-F1). Η ιπποδύναμή του έχει σκαρφαλώσει στους 60 ίππους (έναντι 55) και η ροπή στα 6,5 χλγμ. (έναντι 5,4).

Το βάρος της Τransalp αυξήθηκε ελαφρά φθάνοντας τα 214 κιλά στην απλή έκδοση, ενώ προστίθενται και άλλα 5 στην έκδοση με ΑΒS και CΒS.

Το πρώτο στοιχείο που σε συναρπάζει στο νέο μοτέρ δεν είναι άλλο από την εμφάνιση της ισχύος από τις χαμηλές στροφές, που γίνεται με δυναμικό τρόπο κι όχι με τη συνηθισμένη γραμμική απόδοση του μοτέρ των 650 κ.εκ. Πλέον, το Transalp ξεκινάει σαν ροπάτο μονοκύλινδρο και “γεμίζει” θετικά κι εύστροφα μέχρι τις μεσαίες στροφές πριν αρχίσει να ομαλοποιείται η κλιμάκωση της ισχύος προς το άνω φάσμα των στροφών. Διχασμούς κι ασάφειες δεν συναντάς κι αυτό ίσως αποτελεί προτέρημα του καλοκουρδισμένου ηλεκτρονικού ψεκασμού. Εξίσου εύκολη είναι κι η εκκίνηση του τα κρύα πρωινά. Το κιβώτιο ακολουθεί πιστά τα αυστηρά πρότυπα της Honda. Βελούδινο από πλευράς αίσθησης, σαφές και με κοντή διαδρομή στο λεβιέ, συνεργάζεται άψογα με τον εύχρηστο συμπλέκτη. Η νέα σχεδίαση της εξάτμισης διατηρεί τον ήχο του μοτέρ στα πρότυπα των διαγραφών.


Ο νέος κινητήρας πλαισιώνεται από καινούργιο πλαίσιο κι ανάρτηση δεν είναι τυχαίο. Αντιθέτως αποτελεί ίσως τον σημαντικότερο παράγοντα στην ριζικά αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά του Transalp. Αρχικά το ατσάλινο διπλό περιμετρικό πλαίσιο σε κερδίζει με την στιβαρότητα που παρέχει σχεδόν σε όλες τις συνθήκες είτε ταξιδεύεις με υψηλή μουαγιέν είτε στρίβεις πλαγιασμένος σε ανοιχτές παρατεταμένες στροφές. Στην υποδειγματική ευστάθεια του συνόλου συντελεί θετικά κι ο μικρότερος όγκος της μοτοσικλέτας και κατά συνέπεια η αντίστασή της στον αέρα τόσο στην πρόσοψη όσο και στις πλαϊνές της επιφάνειες. Παράγοντας που παίζει μεγάλο ρόλο στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης ιδίως όταν ταξιδεύεις με ισχυρό αντίθετο άνεμο.

Οι αναρτήσεις του έχουν μέτρια σκληρότητα και καταφέρνουν να γεφυρώνουν το χάσμα που συχνά συναντάει κανείς μεταξύ της καλής οδικής συμπεριφοράς και της άνεσης των αναβατών.

Στην αστική μετακίνηση ελίσσεσαι κι επιταχύνει άνετα κι εύκολα ανάμεσα από τις ουρές των οχημάτων. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού ενισχύει σημαντικά τους επί τόπου ελιγμούς κι ο κοντός ανεμοθώρακας σου δίνει μια ανάσα αέρα στην πόλη. Από την άλλη πλευρά δεν καταφέρνει να σε καλύψει επαρκώς όταν κινείσαι σε ρυθμό ταξιδιού. Τα φρένα του, χωρίς να υπερτερούν σε κάποιο τομέα, καταφέρνουν να κερδίζουν τις εντυπώσεις είτε κινείσαι στην πόλη είτε εκτός ασφάλτου. Ισχυρά, με καλό αρχικό δάγκωμα για τα δεδομένα της κατηγορίας, επιβραδύνουν με ασφάλεια και χωρίς κίνδυνο την μοτοσικλέτα κάτω από όλες τις συνθήκες.

Το ABS ενεργοποιείται στο σωστό χρονικό διάστημα και αποτρέπει το ξαφνικό μπλοκάρισμα του τροχού χωρίς να τίθεται σε λειτουργία πολύ πριν την ώρα του. Κι αυτό το επιβεβαιώνεις με τον άψογο τρόπο που φρενάρεις στο χώμα.

Ο νέος κινητήρας πλαισιώνεται από καινούργιο πλαίσιο κι ανάρτηση δεν είναι τυχαίο. Αντιθέτως αποτελεί ίσως τον σημαντικότερο παράγοντα στην ριζικά αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά του Transalp. Αρχικά το ατσάλινο διπλό περιμετρικό πλαίσιο σε κερδίζει με την στιβαρότητα που παρέχει σχεδόν σε όλες τις συνθήκες είτε ταξιδεύεις με υψηλή μουαγιέν είτε στρίβεις πλαγιασμένος σε ανοιχτές παρατεταμένες στροφές. Στην υποδειγματική ευστάθεια του συνόλου συντελεί θετικά κι ο μικρότερος όγκος της μοτοσικλέτας και κατά συνέπεια η αντίστασή της στον αέρα τόσο στην πρόσοψη όσο και στις πλαϊνές της επιφάνειες. Παράγοντας που παίζει μεγάλο ρόλο στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης ιδίως όταν ταξιδεύεις με ισχυρό αντίθετο άνεμο.

Οι αναρτήσεις του έχουν μέτρια σκληρότητα και καταφέρνουν να γεφυρώνουν το χάσμα που συχνά συναντάει κανείς μεταξύ της καλής οδικής συμπεριφοράς και της άνεσης των αναβατών

Στην αστική μετακίνηση ελίσσεσαι κι επιταχύνει άνετα κι εύκολα ανάμεσα από τις ουρές των οχημάτων. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού ενισχύει σημαντικά τους επί τόπου ελιγμούς κι ο κοντός ανεμοθώρακας σου δίνει μια ανάσα αέρα στην πόλη. Από την άλλη πλευρά δεν καταφέρνει να σε καλύψει επαρκώς όταν κινείσαι σε ρυθμό ταξιδιού. Τα φρένα του, χωρίς να υπερτερούν σε κάποιο τομέα, καταφέρνουν να κερδίζουν τις εντυπώσεις είτε κινείσαι στην πόλη είτε εκτός ασφάλτου. Ισχυρά, με καλό αρχικό δάγκωμα για τα δεδομένα της κατηγορίας, επιβραδύνουν με ασφάλεια και χωρίς κίνδυνο την μοτοσικλέτα κάτω από όλες τις συνθήκες.

Το ABS ενεργοποιείται στο σωστό χρονικό διάστημα και αποτρέπει το ξαφνικό μπλοκάρισμα του τροχού χωρίς να τίθεται σε λειτουργία πολύ πριν την ώρα του. Κι αυτό το επιβεβαιώνεις με τον άψογο τρόπο που φρενάρεις στο χώμα.

Σε όλα αυτά προσθέστε και τον εξαιρετικό συνδυασμό χρωμάτων άσπρου και μπλε. Η τιμή για το μοντέλο του 10 στα 8.550ευρώ.
 
Η ηλεκτροκίνηση κρίνει το μέλλον της VW
Από το σκάνδαλο ντίζελ στην πρωτοπορία της ηλεκτροκίνησης; Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία VW προσπαθεί να...
20.02.2019, 12:43
Το νέο Audi A1 με 19.950 ευρώ
Το Audi A1 SB 25 TFSI με τον κινητήρα 1.0 λίτρου 95 ίππων και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, από 19.950 €.
20.02.2019, 00:05
Αναμονή για το νέο Audi Q4 e-tron concept
Πρόκειται για ένα concept ενός compact ηλεκτρικού SUV της μάρκας.
15.02.2019, 08:55
To πρωτότυπο ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda στη Γενεύη
Αυτά είναι τα πρώτα σκίτσα του concept.
15.02.2019, 08:52
Όλα τα μοντέλα της Citroen σε ειδικές τιμές
H ελληνική αντιπροσωπεία προσφέρει μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου ένα νέο μοντέλο Citroën, σε ειδική τιμή και 36...
12.02.2019, 08:52
Το νέο DS 7 Crossback κερδίζει βραβεία
Το νέο μοντέλο της DS Automobiles, το πρωτοποριακό Luxury SUV DS 7 Crossback, προκαλεί μεγάλη εντύπωση και...
12.02.2019, 08:45
Το Volvo XC60 είναι ένα... έργο τέχνης
Ένα έργο τέχνης, ένα μέσο απόδρασης ή απλά με λίγα λόγια, το Volvo XC60 είναι ένα ακόμα κορυφαίο SUV από τη...
10.02.2019, 21:46
Ρεκόρ το 2019 από τη SEAT
H SEAT σημείωσε 44.500 πωλήσεις τον Ιανουάριο.
07.02.2019, 22:35
ΣΕΑΑ: Προτάσεις για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης
Τα διαφορετικά είδη ηλεκτροκίνητων οχημάτων δίνουν ευχέρεια επιλογών στο αγοραστικό κοινό.
07.02.2019, 22:31
Στη βόρεια Σουηδία με το νέο Volvo V60 Cross Country
07.02.2019, 08:40

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 9  Επόμενη

Σχόλια Αναγνωστών
Αποστολή Παραπόνων
Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Θα απαντήσουμε στο αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.