Με ποδήλατο κατέφθασαν στο προπονητικό κέντρο οι παίκτες του Παναθηναϊκού.
Η ώρα για την πρώτη προπόνηση επί Ολλανδικού εδάφους έφτασε, με τους παίκτες του να παναθηναϊκού να εκκινούν από το ξενοδοχείο, ώστε να φτάσουν στο προπονητικό με ποδηλατάδα μιας και η απόσταση είναι μικρή.
Δείτε περισσότερα στο paopantou.gr
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.