Tanner Leatherstein: Kάνει «κομματάκια» όλες τις ακριβές μάρκες για να δει αν μας πουλάνε…«φούμαρα» - Δείτε video

Με περισσότερους από 300.000 followers στο Instagram και μισό εκατ. στο TikTok, τραβάει εβδομαδιαία βίντεο με τον εαυτό του να κόβει και να καίει ακριβές τσάντες, για να δει αν η ποιότητα των υλικών δικαιολογεί την τιμή τους 

Οι βασικές αρχές της πολυτέλειας είναι η αποκλειστικότητα και η εξαιρετική ποιότητα των υλικών. Ωστόσο, η πολυτέλεια και η τιμή που τη συνοδεύει μπορεί συχνά να είναι μια έννοια αφηρημένη. Τουλάχιστον, αυτό λέει ο Tanner Leatherstein, ένας ειδικός σε θέματα δέρματος, ο οποίος «αποδομεί» - τα κάνει κομματάκια- τα είδη πολυτελείας, προκειμένου να διαπιστώσει αν η ποιότητα των υλικών δικαιολογεί την τιμή και αν η δεξιοτεχνία είναι πραγματικά αληθινή (χειροποίητο). 

«Οι μεγάλες εταιρείες πολυτελείας εκμεταλλεύονται αυτή την έλλειψη γνώσης και σας προσφέρουν μέτρια προϊόντα», αναφέρει στην ιστοσελίδα του. «Μέσω του Tanner's Club, όχι μόνο θα σας ενημερώσουμε, αλλά και θα σας διασκεδάσουμε για διάφορα θέματα, που αφορούν τα δέρματα».

Με περισσότερους από 300.000 followers στο Instagram και μισό εκατομμύριο στο TikTok, ο Tanner γυρίζει εβδομαδιαία βίντεο με τον εαυτό του να κόβει και να καίει εμβληματικές τσάντες και άλλα δερμάτινα είδη. 

Σύμφωνα με τον υπολογισμό του, τα περισσότερα προϊόντα δεν αξίζουν πάνω από 150 δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των υλικών και του κόστους παραγωγής, αν και οι τιμές στα καταστήματα μπορεί να είναι 10 φορές υψηλότερες! 
Φυσικά, ο ίδιος δεν υπολογίζει άλλες πτυχές, που προσθέτουν αξία, όπως για παράδειγμα τον σχεδιασμό, έρευνα, το μάρκετινγκ, το κόστος λιανικής πώλησης και παραγωγής. Στις μεγάλες μάρκες μόδας, για παράδειγμα, οι εργάτες δέρματος είναι αυτοί που διατηρούν την κληρονομιά και τις μοναδικές δεξιότητες χειροτεχνίας της μάρκας και οι μισθοί τους είναι ανάλογοι με τη σημασία τους. Όλα αυτά τα στοιχεία ανεβάζουν την τιμή.

«Οι άνθρωποι συχνά χρησιμοποιούν την τιμή ως κριτήριο για την ποιότητα, αλλά αυτό σπάνια λειτουργεί», λέει ο Leatherstein σε ένα από τα βίντεό του. «Οι μάρκες που χρησιμοποιούν καλό δέρμα δεν μπορούν να σταματήσουν να μιλούν γι' αυτό. Πρέπει να κοιτάξετε τις ετικέτες. Περιγραφές όπως "γνήσιο δέρμα" δεν σημαίνουν τίποτα, ενώ άλλες όπως "φυτική δέψη" ή "φυσικός κόκκος" ναι». 

Το αρκετά μεγάλο χρηματικό ποσό, που ξοδεύει κάθε μήνα ο Tanner για πολυτελή προϊόντα μόνο και μόνο για να τα καταστρέψει, είναι στην πραγματικότητα μια επένδυση. Ο Tanner εξηγεί στον ιστότοπό του ότι προέρχεται από οικογένεια βυρσοδεψών και ότι έβαψε το πρώτο του δερμάτινο μπουφάν σε ηλικία έντεκα ετών. Το 2017 ίδρυσε δύο μάρκες δερμάτινων ειδών, την Pegai και την McTroy, τις οποίες ο ίδιος ορίζει ως «καλή ποιότητα και δίκαιη τιμή». Και πριν από ένα χρόνο, άρχισε να προβάλλει τον εαυτό του με τα συναρπαστικά του βίντεο που «αποδομούν» πολυτελείς τσάντες.

Δεν διαλύει μόνο τα δερμάτινα είδη, αλλά λειτουργεί και ως σύμβουλος: «Δημιούργησα αυτόν τον ιστότοπο για να είμαι ένα εργαλείο για τους επιχειρηματίες», εξηγεί. «Είμαι σε αυτόν τον κλάδο εδώ και πέντε χρόνια και οι μάρκες μου έχουν μεγαλώσει». Όπως λέει ο ίδιος στο TikTok, μέρος των κερδών από τις μάρκες του πηγαίνει στον οργανισμό «Save The Children».

Εν ολίγοις, τα βίντεο είναι μια άσκηση καθαρού branding: προκειμένου να προωθήσει τα δικά του προϊόντα, αποδομεί και επικρίνει τα δερμάτινα είδη, χωρίς να λαμβάνει υπόψη την άυλη αξία της μάρκας, η οποία είτε του αρέσει είτε όχι, είναι ο κύριος λόγος πίσω από την υπέρογκη τιμή τους.

@tanner.leatherstein Louis Vuitton Epi Leather (In-Depth Review) #louisvuitton #lv #epileather #lvbag #bagtok #fashiontips #luxuryshopping #luxurybag #fashiontok #leather #leathertiktok #leathertok #tannerleatherstein #fashionadvice #louisvuittonbag ♬ original sound - Tanner Leatherstein
Πηγή: skai.gr