Κλείσιμο

Xbox One: H πολιτική της Microsoft για τα ψηφιακά παιχνίδια

Την πολιτική της για τα ψηφιακά παιχνίδια του Xbox One φρόντισε να ξεκαθαρίσει την Παρασκευή η Microsoft, μισό περίπου μήνα μετά την πρώτη παρουσίαση της κονσόλας, με στόχο να διαλύσει την εντεινόμενη φημολογία και μοιραία την παραπληροφόρηση. Με βάση τα στοιχεία αυτά, φαίνεται ότι το ίντερνετ διαδραματίζει κομβικό ρόλο για τη λειτουργία τoυ Xbox One ως "παιχνιδομηχανή".

Ειδικότερα:


- Μια φορά την ημέρα (ανά 24ωρο), το Xbox One θα χρειάζεται να ελέγχει μέσω διαδικτύου την κυριότητα του ψηφιακού παιχνιδιού. Αν βρίσκεστε σε άλλη κονσόλα θα έχετε δυνατότητα πρόσβασης στη βιβλιοθήκη των τίτλων σας για 1 ώρα.
- Μετά τη σύνδεση και την εγκατάσταση του παιχνιδιού είτε από CD είτε μέσω διαδικτύου ο τίτλος αποθηκεύεται στην κονσόλα αλλά και στο cloud (αποθηκευτικός χώρος στο διαδίκτυο).
- Για τους μεταχειρισμένους τίτλους η Microsoft «πετάει το μπαλάκι» στις εταιρείες που τους εκδίδουν, δίνοντάς τούς τη δυνατότητα οι ίδιες να αποφασίζουν αν ο κάτοχος του τίτλου θα μπορεί να τον ανταλλάξει σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα. Η Microsoft δεν θα χρεώνει κάποιο αντίτιμο μεταξύ των τριών εμπλεκομένων μερών (χρήστης/ αγοραστής, εταιρεία, κατάστημα).
- Μέχρι δέκα μέλη της οικογένειάς σας θα έχουν πρόσβαση στα παιχνίδια μέσω της σχετικής κοινής βιβλιοθήκης της κονσόλας.
- Δυνατότητα δανεισμού του παιχνιδιού σε φίλο υπάρχει μεν, αλλά για μια και μοναδική φορά, ενώ ο φίλος σας πρέπει να υπάρχει στη λίστα φίλων στο Xbox Live για τουλάχιστον ένα μήνα.
Πηγή: Newsdesk ΣΚΑΪ