Ο βρετανικός κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων, Lotus, έχει αποκαλύψει ένα ολοκαίνουριο supercar 1.900 ίππων με τιμή που ξεπερνάει τα 2 εκατομμύρια δολάρια.

Το νέο Evija είναι μια μεγάλη αλλαγή για το Lotus, ένα εμπορικό σήμα γνωστό για την κατασκευή μικρών, ευκίνητων σπορ αυτοκινήτων σε σχετικά προσιτές τιμές. Οι τιμές για το Lotus Elise, για παράδειγμα, ξεκινούν από περίπου £ 42,000 στην Αγγλία. Οι τιμές για το Lotus Evora 400, το μόνο μοντέλο Lotus που διατίθεται σήμερα στις Ηνωμένες Πολιτείες,είναι περίπου στα $ 100.000.

Το Lotus επίσης δεν διαθέτει συνήθως τεράστια ιπποδύναμη. Το Evija που τροφοδοτείται με μπαταρία, ωστόσο, είναι το πιο ισχυρό οδικό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο -
Το αυτοκίνητο θα μπορεί να μεταβαίνει από 0 σε 60 μίλια την ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και θα έχει μέγιστη ταχύτητα πάνω από 200 μίλια την ώρα.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γενικά δεν μπορούν να λειτουργούν με απόλυτη απόδοση για πολύ καιρό καθώς οι μπαταρίες  στεγνώνουν και υπερθερμαίνονται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες υψηλής απόδοσης, όπως η Lamborghini και η Ferrari, δήλωσαν ότι δεν σπεύδουν να παράξουν ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Η Lotus μπορεί να υπερηφανεύεται για το γεγονός ότι το Evija είναι το ελαφρύτερο ηλεκτρικό  αυτοκίνητο στα 3.700 κιλά. Για να κάνει το αυτοκίνητο πιο αεροδυναμικό, δεν έχει καθρέφτες στις πόρτες. Αντ 'αυτού, υπάρχουν κάμερες στα μπροστινά φτερά ενώ μια άλλη κάμερα ενσωματωμένη στην οροφή παρέχει μια κεντρική οπίσθια όψη.
Μια πίσω πτέρυγα εμφανίζεται αυτόματα όταν το αυτοκίνητο τεθεί σε λειτουργία τροχιάς, αλλά μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί όποτε το επιλέξει ο οδηγός. 

Εκτός από την ταχύτητα και την ισχύ του αυτοκινήτου, η Lotus μπορεί να υπερηφανεύεται για το γεγονός ότι η Evija έχει την "ταχύτερη μπαταρία φόρτισης στον κόσμο". Χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα τεχνολογία φόρτισης, το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει το 80% της χωρητικότητάς του σε 18 λεπτά. Η Lotus ελπίζει να δώσει στο αυτοκίνητο μια τελική εμβέλεια περίπου 250 μιλίων ή 400 χιλιομέτρων. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη πίσω από τα καθίσματα, όπου ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στα περισσότερα υπερυψωμένα οχήματα υψηλής τεχνολογίας. Παρέχει ενέργεια σε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι τροφοδοτούν το καθένα έναν τροχό του αυτοκινήτου, επιτρέποντας την καλύτερη απόδοση όταν στρέφεται ή σε ολισθηρές συνθήκες.