Κλείσιμο

Το αδιαχώρητο στα γερμανικά μέσα μεταφοράς με το μηναίο εισιτήριο στα 9 ευρώ- Δείτε βίντεο

Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις χρειάστηκε να εκκενωθούν συρμοί, καθώς τα τρένα ήταν υπερπλήρη προκειμένου να ελεγχθεί ο αριθμός των επιβαινόντων.

Tο αδιαχώρητο επικρατεί σε εκατοντάδες σταθμούς μέσων μεταφοράς σε όλη τη Γερμανία  καθώς πρωτοφανής συνωστισμός επικρατεί σε αυτούς μετά την μεγάλη έκπτωση στην τιμή του μηνιαίου εισιτηρίου, το οποίο και κοστίζει πλέον 9 ευρώ.

Η απόφαση αυτή πάρθηκε στο πλαίσιο μέτρων για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης.

Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις χρειάστηκε να εκκενωθούν συρμοί, καθώς τα τρένα ήταν υπερπλήρη προκειμένου να ελεγχθεί ο αριθμός των επιβαινόντων.

Το κόστος του εισιτηρίου στα 9 ευρώ, με το οποίο μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει όλα τα μαζικά μέσα μεταφοράς εκτός από τις υπερταχείες, πολλαπλασίασαν τον αριθμό των επιβατών προκαλώντας σημαντικές καθυστερήσεις στα δρομολόγια.

Υπό μεγάλη πίεση βρέθηκε και το προσωπικό των σιδηροδρόμων, το οποίο υποχρεώθηκε να εργαστεί υπερωριακά, ενώ σε πολλές περιπτώσεις, όπως αναφέρει ο εκπρόσωπος του συνδικάτου Ραλφ Ντάμντε, έγινε στόχος δραστικών επιθέσεων αγανακτισμένων επιβατών.

«Παντού στη Γερμανία τα τρένα και οι σταθμοί ήταν γεμάτοι. Σε κάποιες περιπτώσεις έπρεπε να εκκενωθούν συρμοί, αλλά ευτυχώς όχι και ολόκληροι σταθμοί», εξήγησε ο Ντάμτε.

Τα προβλήματα διαπιστώθηκαν σε 700 περιπτώσεις, σημείωσε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων και επισήμανε ακόμη ότι το γεγονός ότι μεταξύ των επιβατών βρίσκονταν άνθρωποι οι οποίοι δεν ταξιδεύουν συνήθως με το τρένο και δεν γνώριζαν πώς να βρουν το σωστό δρομολόγιο και την αποβάθρα ή ότι πολλοί δεν ήξεραν ότι εξακολουθεί να είναι υποχρεωτική η χρήση προστατευτικής μάσκας, προκάλεσε επιπλέον προβλήματα και καθυστερήσεις.

Για τον κίνδυνο αντίστοιχων προβλημάτων στα γερμανικά αεροδρόμια το καλοκαίρι προειδοποίησε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσινγκ, αναφερόμενος στην απότομη αύξηση της ζήτησης για ταξίδια μετά την πανδημία και στις ελλείψεις προσωπικού, μετά τις περικοπές των αεροπορικών εταιριών και των αεροδρομίων τα τελευταία δυο χρόνια. Ο κ. Βίσινγκ, μιλώντας στην Bild, ζήτησε «εκστρατεία στελέχωσης» από τον ταξιδιωτικό κλάδο, ο οποίος «είχε παραλύσει», και γρήγορα αναβάθμιση των υποδομών.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Γερμανικών Αεροδρομίων Ραλφ Μπάιζελ δήλωσε στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων DPA ότι η έλλειψη προσωπικού στη διαχείριση επιβατών ξεπερνά σήμερα το 20% σε σχέση με την κατάσταση που επικρατούσε κατά την προ πανδημίας εποχή και υπολόγισε σε 5000 τους εξειδικευμένους εργαζόμενους που χρειάζεται ο κλάδος.

Πηγή: skai.gr