Κλείσιμο

Του ΑΡΗ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ

Καθώς ο Κ. Μητσοτάκης απολαμβάνει (δημοσκόπηση Marc - Πρώτο Θέμα) θετική γνώμη 68,2%, ενώ το 76,1% ζητεί από τον Α. Τσίπρα ήπια-δημιουργική αντιπολίτευση, μερικές παρατηρήσεις:

Τα πρώτα διακόσια (κατά Φαληρέα «Κ» διακόσα, χωρίς γιώτα) είναι τα δύσκολα! Μετά.. Έχει πει ο Βασίλης Παπαβασιλείου, ηθοποιός, σκηνοθέτης, συγγραφέας και ερμηνεύει έτσι κάποιες κοινές πια διαπιστώσεις, όπως:

Η βεβαιότητα πως ζούμε στη Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας! Το είχαν εκφράσει εγκαίρως, χρόνια πριν, μικρός αριθμός πολιτικών και δημοσιολογούντων , οι οποίοι προφανώς δεν αποτελούν την κρίσιμη μάζα της κοινωνίας μας. Αντιθέτως, η κρίσιμη μάζα, για πολλούς ιστορικούς, κοινωνικούς, πολιτικούς λόγους που δεν είναι της στιγμής, ένιωθε ικανοποιημένη από τις συνθήκες τύπου σοβιετίας που αναπτύχθηκαν στην ανοιχτή κατά τ‘ άλλα οικονομία της Ελλάδας στα χρόνια όχι μόνο σοσιαλδημοκρατικής διακυβέρνησης αλλά και της κεντροδεξιάς φιλελεύθερης περιόδου.

Τον τελευταία καιρό καλείται ο Αδ. Γεωργιάδης, ως υπουργός Ανάπτυξης, να διεκδικήσει την εγκατάσταση στην Ελλάδα βιομηχανικής μονάδας παραγωγής αυτοκινήτων VW που έχει εξαγγελθεί ότι θα γίνει στην Τουρκία, αλλά προσφάτως φαίνεται να έχουν προκύψει κάποια εμπόδια.

Ανεξαρτήτως της απόφασης που θα  λάβει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία τίθενται σειρά θεμάτων που αφορούν εμάς. Των διαρθρωτικών όπως ονομάζονται, που πρέπει να εφαρμόσουμε ώστε να σπάσουν οι σοβιετικού τύπου δομές της..μεταπολιτευτικής περιόδου.

Αυτό που ονομάζεται μεταπολιτευτική περίοδος είναι ο φερετζές μέσα στον οποίο κρύβεται η άρνηση της πολιτικής να εναρμονιστεί με το σήμερα και να εκσυγχρονιστεί. Διαβάστε πως σταχυολογεί τα θέματα ένας ακροατής της πρωινής μου εκπομπής στο Ρ/Φ ΣΚΑΙ, που υπογράφει ως Πλοίαρχος:

«Διερωτήθηκαν διάφοροι εάν η κυβέρνηση κάνει κάτι για να γίνει η επένδυση της VW στην πατρίδα μας. Με ποια εργατική τάξη θα πάρουμε την επένδυση, με αυτή του ΠΑΜΕ ή με αυτή του ΣΥΡΙΖΑ; Με ποιο κόστος ενέργειας θα πάρουμε την επένδυση; Με ποια πολιτική σταθερότητα θα πάρουμε την επένδυση; Με ποιο κράτος θα πάρουμε την επένδυση; Με ποια δικαιοσύνη θα πάρουμε την επένδυση; Με ποιες υποδομές θα πάρουμε την επένδυση; Με ποιες τράπεζες θα πάρουμε την επένδυση; Με ποια περιφερειακή σταθερότητα και ασφάλεια θα πάρουμε την επένδυση;
Τι να μας πει ο φουκαράς ο Γεωργιάδης; Ότι θα επαναστατήσουν οι περιβαλλοντολόγοι; Ότι θα επαναστατήσει η τοπική αυτοδιοίκηση; Ότι θα επαναστατήσει το ΚΑΣ; Ότι θα επαναστατήσουν τα δασαρχεία; Ότι θα επαναστατήσουν τα συνδικάτα; Ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν ότι «ο χρόνος είναι χρήμα»; Όλα του γάμου δύσκολα και η νύφη..γκαστρωμένη..»

Ο Πλοίαρχος τα είπε όλα! Περιέγραψε τις αγκυλώσεις της Ελλάδας, κράτους μέλους ΕΕ κ Ευρωζώνης που συμπεριλαμβάνεται στις πλούσιες χώρες, αλλά οι δομές τής δημιουργούν εμπόδια για απευθείας επενδύσεις. Στην περίπτωση που μεσολαβούν ενδιάμεσοι ως μεσάζοντες ή ως συνέταιροι τότε πιθανώς κάποια από τα τεχνητά εμπόδια να απαλείφονται.  

Η ψήφος των αποδήμων Ελλήνων περνά από το ίδιο ιδεολογικό περιβάλλον που επιβάλλει η εμμονική στον αναχρονισμό και οπισθοδρόμηση ελληνική Αριστερά.

Έρχεται στο μυαλό σας η κατάσταση στα ΑΕΙ. Άριστα. Θα το δούμε παρακάτω.

Διαμαρτύρεστε και με το δίκιο σας, οι διαμένοντες στο εξωτερικό ότι εάν δεν πληρώσετε εισιτήριο για να ταξιδέψετε στην Ελλάδα, δεν θα έχετε δικαίωμα ψήφου στον τόπο κατοικίας σας λόγω των προϋποθέσεων που θέτει ο νόμος της κυβέρνησης, η οποία όμως πιέζεται από τους όρους του ΚΚΕ, του ΚΙΝΑΛ για να πάρει τις 200 ψήφους που απαιτούνται για το νόμο.

Φαντάζομαι ότι κουραστήκατε να διαβάσετε την πρόταση. Με το δίκιο σας. Ζούμε όμως Ελλάδα, όπως λέμε στην καθομιλουμένη και άρα έτσι γίνονται εδώ..

Κανονικότητα στα ΑΕΙ. Μπορεί να μπαίνει ο φοιτητές χωρίς να δείξει την φοιτητική ταυτότητα του ή την αστυνομική του ο επισκέπτης ενός πανεπιστημιακού χώρου; Φυσικά και όχι είναι η..λογική απάντηση. Εκτός και αν το ΑΕΙ βρίσκεται στην Ελλάδα.

Εδώ οι άνθρωποι έχουν έφεση στην απειθαρχία και στην παραβίαση των κανόνων. Τους επιτρέπεται να το κάνουν, διότι οι Αρχές αντιλαμβανόμενες τις πολιτικές..παραδόσεις, εναρμονίζονται σε μια χαλαρή στάση και έτσι οι παραβάτες αναδεικνύονται διαχρονικά στα κακομαθημένα παιδιά της Ιστορίας.. (Εξαιρετικό βιβλίο του καθηγητή Κώστα Κωστή).

Τώρα, η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως αναζητεί τρόπους, μια πρόταση είναι η κάρτα εισόδου που εφαρμόζεται ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο, ώστε να εμποδίζονται η παράνομη είσοδος, οι καταλήψεις και οι βιαιοπραγίες στα Πανεπιστήμια.

Διαβάστε όμως πως σχολιάζει ο Πρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Νίκος Παπαϊωάννου:
Αντιγράφω από τα «ΝΕΑ» 5.11.2019
«Η κάρτα εισόδου είναι αλήθεια ότι προϋποθέτει την πλήρη φύλαξη του πανεπιστημιακού κάμπους γύρω γύρω, κάτι που δεν είναι τόσο στην κουλτούρα μας ως χώρας και χρειάζεται διαδικασίες που το πανεπιστήμιο σήμερα δεν είναι έτοιμο να εφαρμόσει»

Μας λέει εν ολίγοις ο άνθρωπος «που πάτε να μας μπλέξετε τώρα, αφήστε μας στην ησυχία μας να διαχειριστούμε όπως κάνουμε τόσα χρόνια»!
Δηλαδή, ας τους να κάνουν τις καταλήψεις τους και μετά θα επανέλθουν. Καταλήψεις που επιδιώκουν μόνο οι μειοψηφίες, οι ονομαζόμενος δυναμικές διότι επιβάλλονται με τη δύναμη και τη βία.

Στέκομαι στη διαπίστωση περί της..κουλτούρας. Που σημαίνει ότι για χρόνια η κοινωνία μας καλλιέργησε συστηματικά την παραβατικότητα, την ανομία και την άρνηση στην αποδοχή και εφαρμογή των κανόνων. Άλλωστε μια από τις κατηγορίες των ΣΥΡΙΖΑίων είναι ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη έφερε ξανά το «νόμο και την τάξη»!

Εννοούν ότι με κυβέρνηση Τσίπρα κάθισαν ήσυχοι ώστε να διαδοθεί η κοινωνική ειρήνη την οποία τώρα παραβιάζουν συστηματικά με τη διοργάνωση πορειών κλπ ώστε να φωνάζουν υποκριτικά για την εφαρμογή του νόμου. Στους δρόμους με πορείες για λόγους ανταγωνισμού φυσικά και το ΠΑΜΕ του ΚΚΕ.

Συνεπώς οι καταστηματάρχες στο κέντρο της Αθήνας διαμαρτύρονται με τη σειρά τους διότι αποκλεισμένοι δρόμοι σημαίνει μείωση στον τζίρο τους.
Κάνοντας την υπόθεση εργασίας ότι μεγάλο μέρος της κοινωνίας συναινεί, η κυβέρνηση καλείται να πάρει νομοθετικές πρωτοβουλίες που θα απαλλάξουν την κοινωνία από το ασφυκτικό σοβιετικό περιβάλλον. Δεν πρέπει να ξεχνούμε από την άλλη ότι αυτό που περιγράφεται σαν «κουλτούρα» είναι ακριβώς το σοβιετικό μοντέλο του κρατισμού και της εξάρτησης από το κράτος που μας έφερε όπως μας έφερε έως εδώ.

Αλλά που δεν μπορεί να μας πάει ούτε μέτρο παρακάτω..

ΥΓ: Εννοείται πως η..σοβαρή ενημέρωση ασχολείται με το εάν θα παρουσιαστεί στην Προανακριτική το ψυχαγωγικό δίδυμο (θεάτρου σκιών) Πολάκη-Τζανακόπουλου. Και πως απάντησε στην επιστολή του Προέδρου της Βουλής ο Α. Τσίπρας.

Ο Α. Τσίπρας απάντησε ως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, ενός κόμματος του 3%! Δεν πα να κυβέρνησε (όπως κυβέρνησε), δεν πα να  ψηφίστηκε από το 31%, η αντίληψη τους παραμένει ακόμη στην αντιπολίτευση με..φραπέ!

Ο Α. Τσίπρας βυθίζεται όλο και περισσότερο στην σκευωρία Ρασπούτιν κ εμφανίζει συμπεριφορά φοβική. Δείχνει να μη θέλει τη διερεύνηση της..