Θεσσαλονίκη: «Ξεπουλάνε» λαμπάδες Rapid Test, Squid Game και Τικ-Tok

Η αγορά λαμπάδας αποτελεί ένα πατροπαράδοτο έθιμο στη χώρα μας, αφού συνηθίζεται λίγο πριν από το Πάσχα, οι νονοί να την προσφέρουν στα βαφτιστήρια τους. Όπως είναι φυσικό, η θεματολογία του στολισμού τους εμπνέεται από την κάθε εποχή και φυσικά από την επικαιρότητα.

Από rapid test μέχρι… μπίρες και κούκλες

Έτσι, κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, ξεπερνάει τα όρια της φαντασίας και δημιουργεί λαμπάδα… Rapid Test, γύρο, σουβλάκια, κούκλες, βιντεοπαιχνίδια, ακόμη και τηλεοπτικές σειρές σε μορφή λαμπάδας. Viral αυτή τη χρόνια – όπως θα δείτε και από τις φωτογραφίες και τα βίντεο του GRTimes.gr – πρόκειται να γίνουν μεταξύ άλλων τα Rapid Test, ο κορωνοϊος (για ακόμη μια χρόνια), οι λαμπάδες με τους χαρακτήρες της ομώνυμης σειράς Squid Games, οι ήρωες του παιχνιδιού Among Us. Αλλά και λαμπάδες… μπίρες, οινοπνευματώδη ποτά, το logo του Tik Tok, κούκλες, μουσικά όργανα και ό,τι μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους.

«Η χονδρική ξεκίνησε ήδη, με τα μαγαζιά να μας στέλνουν καθημερινά νέες παραγγελίες. Μέχρι τώρα η δουλειά ήταν «κομμένη». Συνήθως από Ιανουάριο μέχρι Μάρτιο είναι η «νεκρή» περίοδος και ξεκινάμε δυναμικά τις πωλήσεις από τον Μάρτιο. Η δουλειά ανεβαίνει 1,5 μήνα πριν από το Πάσχα, ωστόσο φέτος μόλις τελείωσαν τα Χριστούγεννα, απευθείας ξεκίνησαν οι πρώτες παραγγελίες, αρχικά από το εξωτερικό και μετά οι εγχώριες», αναφέρει στο GRTimes.gr ο Αλέξης Γεράκης, ιδιοκτήτης καταστήματος με λαμπάδες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Μεγάλο ενδιαφέρον για τα «ιδιαίτερα» κομμάτια που δημιουργούνται στη Θεσσαλονίκη δείχνουν οι Κύπριοι, που είτε πραγματοποιούν τηλεφωνικά τις παραγγελίες είτε επισκέπτονται το κατάστημα. Η ιδιαιτερότητα των συγκεκριμένων λαμπάδων, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος έχουν «αναγκάσει» τους ίδιους να δημιουργήσουν «από το μηδέν» περισσότερους από 900 κωδικούς λαμπάδων.

Πηγή: GRTimes