ΚΑΙΡΟΣ

Για ανθρωποκτονία από αμέλεια και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία κατηγορείται ο σταθμάρχης της Λάρισας

Του απαγγέλθηκαν κατηγορίες - Ανωμοτί καταθέσεις (ως πιθανοί ύποπτοι) έδωσαν άλλοι δύο υπάλληλοι - Live εικόνα από το σημείο της επιχείρησης απεγκλωβισμού

Συνελήφθη και επισήμως πριν από λίγο ο σταθμάρχης του ΟΣΕ από το Τμήμα Τροχαίας Λάρισας, καθώς υπογράφηκε η έκθεση σύλληψης από τον εισαγγελέα, ο οποίος παρακολουθεί τις ανακρίσεις για την ανείπωτη τραγωδία έξω από τα Τέμπη.

Ο σταθμάρχης, ηλικίας 59 ετών, σύμφωνα με την Αστυνομία, χαρακτηρίζεται ως υπαίτιος του δυστυχήματος και κατηγορείται εκτός των άλλων, για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ).

Στο πλαίσιο της δικογραφίας που σχηματίζεται από την ΕΛΑΣ έχουν δώσει ανωμοτί καταθέσεις και άλλοι δύο υπάλληλοι στην Τροχαία Λάρισας.

Εν τω μεταξύ ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Τάκης Θεοδωρικάκος είναι ήδη στη Λάρισα, ξεκινώντας τις συναντήσεις που θα έχει στο πλαίσιο της έρευνας, από την περιφέρεια Θεσσαλίας.

Live εικόνα από τον τόπο του δυστυχήματος 

Τι υποστήριξε στην κατάθεση

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, ο συλληφθείς σταθμάρχης της Λάρισας, στην πολύωρη κατάθεσή του ανέφερε ότι έδωσε εντολή για αλλαγή στην τροχιά αλλά το σύστημα δεν υπάκουσε.

Όπως ανέφερε ο ρεπόρτερ του Σκάι,  Θεοδόσης Πάνου, όλα θα ξεκαθαρίσουν όταν φτάσουν στα χέρια των αρχών που ερευνούν την τραγωδία οι καταγεγραμμένες συνομιλίες στα κρίσιμα λεπτά πριν από την στιγμή της σύγκρουσης.

Νωρίτερα ο σταθμάρχης είχε συλληφθεί,  με τις κύριες ευθύνες να επιρρίπτονται σε αυτόν για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο κλειδούχος κλήθηκε για εξηγήσεις και έδωσε ανωμοτί κατάθεση στο Τμήμα Τροχαίας Λάρισας που διενεργεί την προανάκριση και συγκεντρώνει την ογκώδη δικογραφία για το πρωτοφανές αυτό σιδηροδρομικό δυστύχημα.

Οι καταθέσεις των επιζώντων, ωστόσο, και η πραγματογνωμοσύνη θα ρίξουν περισσότερο φως στα ακριβή αίτια του δυστυχήματος.

Αυτό που κυρίως ερευνάται είναι εάν πρόκειται για ανθρώπινο λάθος ή για μία σειρά τεχνικών παραλείψεων και σφαλμάτων που οδήγησαν στο μοιραίο δυστύχημα, καθώς και γιατί ο σταθμάρχης έδωσε τη συγκεκριμένη γραμμή στην επιβατική αμαξοστοιχία.

Πηγή: skai.gr