Ένα ζευγάρι νεονύμφων, οι οποίοι μετά το γαμήλιο γλέντι πήγαν να ψηφίσουν συνάντησε νωρίς το πρωί ο Γιώργος Τσελίκας.
Όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ και η εκπομπή «Καλημέρα» με τον Γιώργο Αυτιά, η Μαριέττα και ο Κωνσταντίνος θέλησαν να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα, λίγο πριν αναχωρήσουν για το ταξίδι του μέλιτος, στη Τοσκάνη.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.