Τα οινοποιεία της Θεσσαλονίκης στο περιοδικό LUXX των Times

Μια «γεύση» από τον οινικό πλούτο της Θεσσαλονίκης είχε την ευκαιρία να πάρει η Βρετανίδα ταξιδιωτική, lifestyle αρθρογράφος και συγγραφέας Νίνα Καπλάν

Μια «γεύση» από τον οινικό πλούτο της Θεσσαλονίκης είχε την ευκαιρία να πάρει η Βρετανίδα ταξιδιωτική, lifestyle αρθρογράφος και συγγραφέας του πολυβραβευμένου βιβλίου «The Wandering Vine: Wine, The Romans and Me», Νίνα Καπλάν (Nina Caplan), την οποία φιλοξένησε στην πόλη ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Εξωτερικού της Μ. Βρετανίας.

Η Νίνα Καπλάν, η οποία αρθρογραφεί στο «Club Oenologique» στο διαδίκτυο, στη δημοφιλή βρετανική εφημερίδα «The Times» και στο ένθετο περιοδικό της Luxx, ενώ είναι επίσης τακτική συνεργάτιδα του περιοδικού Travel + Leisure, βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να μυήσει τους αναγνώστες της εφημερίδας «The Times» στην ποιότητα των ελληνικών κρασιών από τα οινοποιεία της Θεσσαλονίκης και των γύρω περιοχών.

Στο πλαίσιο αυτό επισκέφθηκε τα οινοποιεία Κτήμα Γεροβασιλείου, Κεχρής, Θυμιόπουλος, Κυρ-Γιάννη, Δαλαμάρα και Κτήμα Φουντή, δοκίμασε διάφορες ποικιλίες κρασιών που κάνουν την περιοχή διάσημη σε όλο τον κόσμο και γεύτηκε την αναγνωρισμένη από την UNESCO θεσσαλονικιώτικη γαστρονομία, ενώ συναντήθηκε και με εκπροσώπους της Ένωσης Οινοποιών Βορείου Ελλάδος.

Η Νίκα Καπλάν ξεναγήθηκε, επίσης, στα αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης και επισκέφθηκε τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας προκειμένου να συνδέσει την οινική παράδοση με την ιστορία της περιοχής.

Διαβάστε ακόμα: Η Θεσσαλονίκη στο περιοδικό GEO ως «ιδανικός τουριστικός προορισμός»

Με αφορμή την επίσκεψη της Βρετανίδας αρθογράφου, η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης δήλωσε: «Η Ελλάδα βρίσκεται στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς πολυτελείας. Ο high end τουρισμός στη χώρα μας αντιπροσωπεύει το 7% του ΑΕΠ και αποτιμάται σε 10 δισ. ευρώ ετησίως. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο. Η προβολή της εξαιρετικής ποιότητας των προϊόντων της μακεδονικής γης είναι βασικό κομμάτι της στρατηγικής προβολής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ