ΚΑΙΡΟΣ

Η Jenna Ortega «πρόσωπο» της adidas για την πρώτη της, μετά από 50 χρόνια, καμπάνια- Δείτε εικόνες

Πιο συγκεκριμένα, η Ortega πρόκειται να είναι το πρόσωπο της ολοκαίνουργιας σειράς αθλητικών ειδών της εταιρίας, η οποία ωστόσο που δεν έχει ακόμη παρουσιαστεί ακόμη με την ονομασία «adidas Sportswear».

Η Jenna Ortega η οποία έγινε παγκοσμίως γνωστή μέσα από την σειρά του Netflix «Wednesday» έγινε πρόσφατα ανακοινώθηκε το νέο πρόσωπο του γερμανικού κολοσσού αθλητικών ειδών, adidas.

Πιο συγκεκριμένα, η Ortega πρόκειται να είναι το πρόσωπο της ολοκαίνουργιας σειράς αθλητικών ειδών της εταιρίας, η οποία ωστόσο που δεν έχει ακόμη παρουσιαστεί ακόμη με την ονομασία «adidas Sportswear».

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή είναι η πρώτη νέα ετικέτα που λανσάρει η εταιρεία τα τελευταία 50 χρόνια.

Όπως όλα δείχνουν η νέα σειρά της adidas έχει επικεντρωθεί στο να φέρει έναν ανανεωμένο δημιουργικό «αέρα» ανανέωσης στην εταιρία. Η συλλογή αναμφίβολα θα βασιστεί σε κομμάτια κληρονομιάς της adidas, παραπέμποντας στις «κλασικές» τρεις ρίγες της, προσπαθώντας παράλληλα να κεντρίσει το ενδιαφέρον της γενιάς Z στα προϊόντα της.

Από τις πρώτες εικόνες που δόθηκαν στην δημοσιότητα αντιλαμβανόμαστε ότι η νέα σειρά βασίζεται σε κλασικά και διαχρονικά σχέδια της adidas, επηρεασμένη όμως από πιο σύγχρονες γραμμές και edgy χρωματικούς συνδυασμούς.

Ο Brian Gevy, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της adidas, δήλωσε σχετικά με την νέα σειρά αθλητικών ενδυμάτων που λανσάρων «Στην adidas, εξετάζουμε συνεχώς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να ξεπεράσουμε τα όρια τόσο στον αθλητισμό όσο και στον πολιτισμό.

Είναι τόσο συναρπαστικό που μπορούμε να ανακοινώσουμε επιτέλους ότι η Jenna Ortega συνεργάζεται πλέον μαζί μας για να λανσάρουμε την πρώτη μας νέα σειρά μετά από 50 χρόνια. Είναι μία προοδευτική εκπρόσωπος της γενιάς Z, η οποία κάνει πάταγο σε όλο τον κόσμο.

Ο φρέσκος και δημιουργικός τρόπος σκέψης της είναι αυτό στο οποίο, ως επωνυμία, αναζητούμε για να εμπνεόμαστε».

Με την Jenna Ortega να δηλώνει με την σειρά της «Η αγάπη μου για την adidas πάει χρόνια πίσω. Πάντα είχε τέτοια παρουσία στον αθλητισμό, τη μουσική και τον πολιτισμό και συνεχίζει να είναι καινοτόμος με πάρα πολλούς τρόπους. Μεγαλώνοντας όλα τα αθλητικά παπούτσια μου έπρεπε να είναι της adidas.

Μέχρι και σήμερα, το μεγαλύτερο μέρος της γκαρνταρόμπας μου αποτελείται από τις εμβληματικές τρεις ρίγες της εταιρίας. Αισθάνομαι μεγάλη τιμή που γίνομαι μέλος αυτής της θρυλικής οικογένειας και είμαι το πρόσωπο της ολοκαίνουργιας σειράς».

Πηγή: Must