Ποιοι θα είναι οι συγγραφείς των αναρτήσεων; Κατ’ αρχάς ανταποκριτές του NBC αλλά και του Twitter στο Λονδίνο, καθώς το κοινωνικό δίκτυο έχει δημιουργήσει τη δική του δημοσιογραφική ομάδα για την κάλυψη της διοργάνωσης. Κατά δεύτερον, από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές της Ολυμπιάδας αφού, από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Βανκούβερ το 2010, παρατηρείται μία αλματώδης άνοδος των αθλητών που χρησιμοποιούν το Twitter για να επικοινωνήσουν με τους θαυμαστές τους ή να προκαλέσουν τους αντιπάλους τους. Το Twitter κατάφερε μάλιστα να αυξήσει αυτή την τάση, καθώς αρκετούς μήνες νωρίτερα πραγματοποίησε σεμινάρια σε αθλητές και υπεύθυνους των αντιπροσωπειών, για να τους πείσει για τα οφέλη που θα έχουν χρησιμοποιώντας την υπηρεσία του.
Έτσι, τα μηνύματα από τους αθλητές που θα μεταφέρουν στους χρήστες του την εμπειρία των αγώνων όπως ακριβώς τη ζουν οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές, σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις των ανταποκριτών, «δίνουν πολλές πιθανότητες στο Twitter να γίνει ο επίσημος αφηγητής των φετινών Αγώνων», γράφει η Wall Street Journal. Με σκοπό όχι μόνο να αυξήσει τον αριθμό των μελών του, όπως ισχύει εξάλλου και στην περίπτωση του Facebook, το οποίο κι αυτό δημιούργησε μία σελίδα για τους Ολυμπιακούς σε συνεργασία με το NBC. Κι αυτό γιατί, σε αντίθεση με το Facebοok, το Twitter έχει ήδη κλείσει αρκετές συμφωνίες με εταιρείες χορηγούς των αγώνων, οι οποίοι θα διαφημιστούν μέσα από την πλατφόρμα.
Χωρίς κανένα οικονομικό κέρδος από τη συνεργασία, από τη μεριά του το NBC προσδοκά να αυξήσει την τηλεθέασή του, κατ’ αρχάς επειδή στην ιστοσελίδα θα αναρτώνται μηνύματα σχετικά με τις εκπομπές ή τις συνεντεύξεις που έχει εξασφαλίσει. Αλλά και επειδή έρευνες έχουν δείξει πως, όσοι τηλεθεατές παρακολουθούν και σχολιάζουν στα κοινωνικά δίκτυα αυτό που βλέπουν εκείνη τη στιγμή στην τηλεόραση, είναι πιο απίθανο να αλλάξουν κανάλι.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.