Το Zappos.com, το οποίο ανήκει στο Amazon.com, είπε πως τα κλεμμένα στοιχεία συμπεριλαμβάνουν ονόματα, διευθύνσεις, τηλέφωνα και emails πελατών. Εκλάπησαν επίσης τα 4 τελευταία ψηφία από τις πιστωτικές κάρτες πελατών, καθώς και τα κωδικοποιημένα τους password. Οι χάκερ δεν απέκτησαν πρόσβαση στα πλήρη στοιχεία των πιστωτικών καρτών ή άλλων μεθόδων πληρωμής.
Το Zappos.com συνέστησε στους πελάτες του να αλλάξουν password σε αυτό ή σε άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες όπου χρησιμοποιούσαν το ίδιο password. H εταιρία, η οποία φημίζεται για την καλή εξυπηρέτηση πελατών, είπε πως λόγω του αναμενόμενου μεγάλου όγκου τηλεφωνικών κλήσεων για το συμβάν, θα δρομολογήσει τους πελάτες της στην επικοινωνία μέσω email.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.