MEDIA


Happy Traveller στην Ισλανδία, Μέρος 3ο

Happy Traveller με τον Ευτύχη Μπλέτσα κάθε Σάββατο στις 17.00 στον ΣΚΑΪ.

 
Οι Happy Travellers συνεχίζουν το ταξίδι τους στην Ισλανδία και το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου στις 17.00.

Ο Ευτύχης και η Ηλέκτρα οδηγούν στη νότια ακτή και καταλήγουν στην ανατολική πλευρά σε ένα από τα πιο γραφικά χωριά της χώρας. Θα δουν τον μεγαλύτερο παγετώνα της Ευρώπης, τη μαύρη παραλία με τα περίεργα γεωμετρικά βράχια, τα γλυκύτατα πουλιά πάφιν με το χαρακτηριστικό ράμφος και έναν απίθανο καταρράκτη που μοιάζει σαν να βγήκε από ταινία επιστημονικής φαντασίας!



Το τρίτο μέρος του ταξιδιού στην Ισλανδία, στην εκπληκτική χώρα του Βορρά, το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου στις 17.00.



Ταξιδιωτική Εκπομπή από αληθινούς ταξιδιώτες!
Η πρώτη Selfie ταξιδιωτική εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης!

Happy Traveller με τον Ευτύχη Μπλέτσα
κάθε Σάββατο στις 17.00 στον ΣΚΑΪ



 
Μεγάλο Σάββατο με εορταστικό «Στην Υγειά μας ρε παιδιά» (φωτο)
Μεγάλο Σάββατο και ένα ιδιαίτερο εορταστικό επεισόδιο έχει ετοιμάσει η εκπομπή «Στην Υγειά μας ρε παιδιά»...
22.04.2019, 18:51
«Ρουά Ματ»: Τα δύο μεγάλα debate στον ΣΚΑΪ
Ο ΣΚΑΪ στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης και την προεκλογική περίοδο.
22.04.2019, 15:41
Survivor 3: Διασκέδαση και «θάψιμο» στο πάρτι της ένωσης (videos)
Η μεγάλη ώρα της ένωσης στο Survivor 3 έφτασε καθώς Έλληνες και Τούρκοι είχαν την ευκαιρία να φάνε, να...
22.04.2019, 04:36
Στο αποψινό επεισόδιο του Smackdown όλα μπορούν να συμβούν
To Smackdown του WWE μεταδίδεται από τον ΣΚΑΪ την Κυριακή λίγο μετά τη 01:00.
21.04.2019, 15:55
Στο Raw του Σαββάτου κανείς δεν είναι ασφαλής!
To Raw του WWE μεταδίδεται από τον ΣΚΑΪ το Σάββατο λίγο μετά τη 01:00.
20.04.2019, 14:44
FOOD N’ FRIENDS: Σάββατο και Κυριακή στις 18.30 στον ΣΚΑΪ
Την Κυριακή 21 Απριλίου, η δυναμική Κατερίνα Γκαγκάκη "ορμάει σαν σίφουνας" στο στούντιο της εκπομπής και ο...
19.04.2019, 15:42
Σαββατοκύριακο σημαίνει DOT.
Το Σάββατο 20 Απριλίου, ο Κώστας Μπακογιάννης δίνει μια διαφορετική συνέντευξη στη Νάνσυ και τον Θανάση στο...
19.04.2019, 14:07
Happy Traveller στην Ελβετία: Σάββατο 20 Απριλίου στις 16.00 στον ΣΚΑΪ
Το Σάββατο 20 Απριλίου, οι Happy Travellers συνεχίζουν την επίσκεψή τους στην Ελβετία και τις Άλπεις.
19.04.2019, 12:21
Survivor 3: Η Μαύρη ομάδα το έπαθλο και οι εκπλήξεις που έρχονται (videos)
Το Survivor 3 γίνεται πιο διασκεδαστικό από ποτέ, καθώς αναμένονται εκπλήξεις στα επόμενα επεισόδια, με...
19.04.2019, 05:44
Survivor: Σπέσιαλ επεισόδια με εκπλήξεις και το μεγάλο πάρτι της ένωσης
Με αποκορύφωμα την ένωση των δύο ομάδων στα επόμενα επεισόδια θα δούμε εκπλήξεις με πρωταγωνιστές παίκτες...