MEDIA


To "Happy Traveller" πάει Πολωνία

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου στις 16.20 στον ΣΚΑΪ.

 
Αυτήν την εβδομάδα το Ηappy Τraveller ταξιδεύει στην Κεντρική Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Πολωνία.

Επισκέπτεται τις τρεις πιο γνωστές πόλεις της χώρας, το Βρότσλαβ, την Κρακοβία και φυσικά, την πρωτεύουσα Βαρσοβία!



Το ταξίδι αυτό είναι γεμάτο παραμυθένιες πόλεις, επικά κάστρα, μυστήριες τοποθεσίες, μεγάλη ιστορία, πεντανόστιμα παραδοσιακά πιάτα και ατελείωτες ταξιδιάρικες βόλτες!

Ταξιδιωτική Εκπομπή από αληθινούς ταξιδιώτες!

Η πρώτη Selfie ταξιδιωτική εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης!

Happy Traveller με τον Ευτύχη Μπλέτσα.

Κάθε Κυριακή στις 16.20 στον ΣΚΑΪ.

 
The Voice of Greece: Έρχεται ο μεγάλος τελικός
Αυτά θα γίνουν στον τελικό του The Voice of Greece.
18.12.2018, 16:14
Πώς ανακοίνωσε ο ΣΚΑΪ τη συνεργασία του με τον Αντώνη Κανάκη
Για τον Αντώνη και την ομάδα του δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Οι εκπομπές τους έχουν αγαπηθεί και εκτιμηθεί...
18.12.2018, 11:16
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων για την τρομοκρατική επίθεση στον ΣΚΑΪ
"Στη βία απαντάμε με τη δουλειά μας" απαντούν οι εργαζόμενοι της Καθημερινής.
18.12.2018, 09:01
Το DOT. ήταν και με αριθμούς η καλύτερη παρέα του Σαββατοκύριακου
Περισσότεροι από 566.000 τηλεθεατές επέλεξαν να δουν το τηλεοπτικό μαγκαζίνο που παρουσιάζουν η Νάνσυ...
17.12.2018, 19:43
Εν Χορώ: Oι μεγάλοι νικητές του Ελλάδα έχεις Ταλέντο (βίντεο)
Το «Ελλάδα Έχεις Ταλέντο» ολοκληρώθηκε την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου με μεγάλο νικητή τους Εν Χορώ.
17.12.2018, 12:35
Δημοσιογράφοι απέναντι στο εμπάργκο: ΣΚΑΪ, ΕΡΤ και ΑΝΤ1 μαζί (vid)
Την συμπαράσταση τους για την βομβιστική επίθεση που σημειώθηκε τα ξημερώματα στον ΣΚΑΙ εξέφρασαν οι...
17.12.2018, 11:21
Happy Traveller στη Σουηδική Λαπωνία
Happy Traveller με τον Ευτύχη Μπλέτσα κάθε Κυριακή στις 16.20 στον ΣΚΑΪ
14.12.2018, 17:44
Ελλάδα Έχεις Ταλέντο: Έρχεται ο μεγάλος τελικός
Ελλάδα Έχεις Ταλέντο, τελικός την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου στις 21.00 στον ΣΚΑΪ.
14.12.2018, 17:41
DOT: Η παρέα σου για το Σαββατοκύριακο
DOT., κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 17.20 στον ΣΚΑΪ.
14.12.2018, 13:58
Στην υγειά μας ρε παιδιά: Αφιέρωμα στην Πίτσα Παπαδοπούλου
Στην υγειά μας ρε παιδιά» κάθε Σάββατο στις 21.00.
13.12.2018, 18:16

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 25  Επόμενη