Εκμεταλλευόμενο τη στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, το οργανωμένο λιανεμπόριο επιχειρεί μέσα από τις ευρείες ανατιμήσεις στα δικά του σήματα να αντισταθμίσει τις απώλειες σε τζίρο και κέρδη που υφίσταται την τελευταία διετία λόγω της συρρίκνωσης της κατανάλωσης.
Σύμφωνα με στοιχεία της γενικής γραμματείας Εμπορίου, σε σύνολο 574 προϊόντων, αυξήθηκαν οι τιμές σε 395 εξ αυτών.
Πηγή: Πηγή: Καθημερινή της Κυριακής
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.