Κλείσιμο

Σε παρακμή η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος

Η απουσία κεντρικής ναυπηγοεπισκευαστικής πολιτικής και το υψηλό κόστος σε σχέση με τις γειτονικές χώρες, είναι δύο από τις βασικές αιτίες της παρακμής της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης του Περάματος σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Εργοληπτών Αμοβολών.

Χαρακτηριστικά ανέφερε πως η μια από τις δύο πλωτές δεξαμενές του ΟΛΠ χρεώνει τους πελάτες της 10.000 δολάρια την ημέρα, όταν η αντίστοιχη στην Χαλκίδα μόλις 1.650 δολάρια ημερησίως.

Ακόμα και τα πλοία της ακτοπλοίας μας πηγαίνουν για επισκευές σε γειτονικές χώρες.

Εδώ και 14 μήνες παραμένει κλειστός ο εμπορικός τομέας των ναυπηγείων Σκαραμαγκά ενώ αβέβαιο είναι το μέλλον των Ναυπηγείων Ελευσίνας που έχουν ενταχθεί στον πτωχευτικό κώδικα.

Οι Βιοτέχνες στην επισκευαστική ζώνη του περάματος απευθύνουν έκκληση στο συνδικάτο για τριετή εργασιακή ειρήνη, ώστε να ανακάμψουν οι επιχειρήσεις και να σωθούν οι θέσεις εργασίας.
Πηγή: skai.gr