Κλείσιμο

Ξενοδοχεία: Πώς το νέο τοπίο στα social media επηρεάζει τις πωλήσεις

Η απόφαση του Facebook να αναβαθμίσει το επίπεδο ασφάλειας στην πλατφόρμα, μετά τη διαρροή κωδικών και προσωπικών δεδομένων, θα έχει επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο η ξενοδοχειακή αγορά προωθεί τα προϊόντα της στους καταναλωτές στα social media όπως το Facebook, το Messenger, το Instagram και το WhatsApp.

Αυτό αποκαλύφθηκε στο ετήσιο συνέδριο F8 Conference του Facebook το οποίο παρακολούθησαν χιλιάδες προγραμματιστές.Η εταιρία, στο επόμενο κεφάλαιο της εξέλιξής της, επιδιώκει να μειώσει την εξάρτησή της από τα δημόσια δεδομένα και να γίνει μια πλατφόρμα social media που εστιάζει στην ιδιωτικότητα.
Η αλλαγή προσανατολισμού θα επηρεάσει όλα τα προϊόντα του Facebook στη πλατφόρμα που χρησιμοποιούν 2,7 δισ. άνθρωποι μηνιαίως από όλο τον πλανήτη, και οι ξενοδόχοι, σύμφωνα με το ehotelier.com, χρειάζεται να γνωρίζουν λεπτομέρειες για τη μετάβαση αυτή…

Instagram
Πρώτος στόχος είναι να γίνουν ιδιωτικά τα «likes» στις φωτογραφίες, τα οποία θα βλέπει μόνο ο χρήστης του λογαριασμού.
Ένας τέτοιος πιλότος εφαρμόζεται στον Καναδά, και διαπιστώνεται ότι αλλάζει την ψυχολογία των χρηστών και μειώνει τα like ως μέτρο καταγραφής του βαθμού engagement.
Αυτό σημαίνει ότι θα γίνει πιο δύσκολη για τα brand η διαδικασία αξιολόγησης της δημόσιας επιρροής των αναρτήσεων. Εάν αυτή η λειτουργία εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, τα ξενοδοχεία θα χρειαστεί να προσαρμοστούν στην αδυναμία καταγραφής του engagement. Θα χρειαστεί εκπαίδευση για να μειωθεί η φυσική εξάρτηση σε τέτοιες μετρήσεις, και να εφαρμοστεί μια προσέγγιση με μεγαλύτερη έμφαση στο brand παρά σε μια στρατηγική περιεχομένου αντιγραφής.
Άλλη εξέλιξη είναι η αναβάθμιση των αγορών.
 Οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν αγορές μέσω tag, τα οποία θα επανακαθορίσουν πώς πολλές επιχειρήσεις συνεργάζονται με επηρεαστές γνώμης. Ακόμη κι αν είναι πιο δύσκολο να καταμετρηθεί ο βαθμός εμπλοκής ενός επηρεαστή γνώμης (καθώς τα like θα είναι ιδιωτικά), τα tag αγορών μπορεί να αποτελέσουν έναν τρόπο ώστε οι επιχειρήσεις τελικά να αξιολογούν τη μετατροπή πελατών με όρους χρηματικών εσόδων από συγκεκριμένες καμπάνιες επηρεαστών γνώμης.

WhatsApp
Το εμπόριο ανθεί σε αυτή την εφαρμογή μέσω ομάδων όπου οι έμποροι δημοσιεύουν φωτογραφίες και περιγραφές για απευθείας πωλήσεις σε μέλη των ομάδων. Η εφαρμογή θα συνεχίσει να αποτελεί κινητήρα ηλεκτρονικού εμπορίου με μια ευρείας έκτασης ανανέωση για τις επιχειρήσεις, τον Κατάλογο Προϊόντων ο οποίος προσφέρει στους χρήστες μια λίστα προϊόντων από εμπόρους που συμμετέχουν στην εφαρμογή WhatsApp Business.Αυτή είναι μια σημαντική εξέλιξη για τις μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν ιστοσελίδα και που χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα social media ως το βασικό τρόπο διάδρασής τους με τους πελάτες, τόνισε το μεγάλο αφεντικό του Facebook, Mark Zuckerberg.Tα ξενοδοχεία μπορεί να διαπιστώσουν ότι ένας κατάλογος προϊόντων στο WhatsApp αντιστοιχεί σε ένα μενού room service και επιτρέπει στους επισκέπτες να παραγγέλνουν υπηρεσίες μέσω του WhatsApp. Με μια δομή που στηρίζεται στην πλατφόρμα, παρά σε τρίτους, αυτού του είδους οι ευκαιρίες πώλησης θα γίνουν σύντομα πραγματικότητα.

Facebook 
Ως ένας τρόπος απομάκρυνσης από το clickbait, η εμπειρία στο Facebook θα στηθεί γύρω από τις ομάδες και τις εκδηλώσεις. Το Facebook αναφέρει σχετικά ότι θα επιδιώξει να δώσει στους ανθρώπους χώρους όπου θα μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και να νιώθουν συνδεδεμένοι με ανθρώπους και κοινότητες που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για εκείνους.Αντί να ενθαρρύνει τις δημόσιες κοινοποιήσεις, το Facebook θα αρχίσει να συνδέει ανθρώπους μέσα από γκρουπ και εκδηλώσεις βάσει των κοινών ενδιαφερόντων τους.Για τα ξενοδοχεία, το Facebook παραμένει ένας δύσκολος χώρος για οργανικές προσεγγίσεις καταναλωτών καθώς συνεχίζει να κυριαρχείται από πληρωμένες δημοσιεύσεις, όμως με τις αλλαγές θα διευκολυνθεί η συσσώρευση βασικών ομάδων πιστών ακολούθων παρά μεγάλου αριθμού αδιάφορων οπαδών. Εάν τα ξενοδοχεία καλλιεργήσουν μια κοινότητα γύρω από συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, μπορεί να έχουν κέρδος, διαφορετικά η εφαρμογή παραμένει λιγότερο φιλική στα brand.

Messenger
To Messenger θα μετατραπεί σε ένα κοινωνικό δίκτυο προσθέτοντας μια σελίδα Φίλων που ενσωματώνει ιστορίες από το Facebook και το Instagram.Η εφαρμογή από μόνη της έχει πλέον 40 εκατ. επιχειρήσεις που τη χρησιμοποιούν, με 20 δισ. μηνύματα μεταξύ τους, δηλαδή υπερδιπλάσια σε σχέση με τα περυσινά επίπεδα, ενώ το σύνολο των χρηστών της ανέρχεται σε 1,2 δισ.Η δυναμική του στις επιχειρήσεις συνεχίζει να αυξάνεται και η εταιρία ανακοίνωσε ότι το Messenger θα εξοπλιστεί με κρυπτογράφηση για πιο ασφαλείς συναλλαγές μεταξύ χρηστών και επιχειρήσεων. Αυτό θα διευκολύνει τις άμεσες πωλήσεις των επιχειρήσεων καθώς διασφαλίζει τις επικοινωνίες σε επίπεδο ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και πληρωμών. Το Messenger λανσάρει επίσης μια εφαρμογή για σταθερούς υπολογιστές που θα διευκολύνει τη διαχείριση επικοινωνιών από τις επιχειρήσεις σε περιβάλλον γραφείου, και τη διαδραστικότητα μέσα από το Facebook, κάτι που σημαίνει ότι οι χρήστες θα μπορούν να επικοινωνούν με χρήστες των  WhatsApp και Instagram απευθείας μέσω της εφαρμογής του Messenger.Αυτές οι αλλαγές μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στα ξενοδοχεία, τα οποία αντί να καταγράφουν πολλαπλά κανάλια, θα μπορούν να απαντούν σύντομα σε οποιαδήποτε απαίτηση των επισκεπτών τους χωρίς να χάνουν χρόνο.

Αναδημοσίευση : tornosnews.gr