Κλείσιμο

Η Toyota έχει πουλήσει 9 εκατ. υβριδικά οχήματα

Τον εντυπωσιακό αριθμό των 9.014.000 μονάδων  έφθασαν οι παγκόσμιες πωλήσεις των υβριδικών οχημάτων της Toyota Motor Corporation τον περασμένο Απρίλιο, ξεπερνώντας κατάτι το στόχο των 9 εκατ.  που είχε θέσει η ιαπωνική μάρκα για το 2016. Αυτό το επίτευγμα αποτελεί το τελευταίο ορόσημο σε επίπεδο εκατομμυρίων μονάδων που επιτυγχάνεται σε μόλις εννέα μήνες.
Πιστεύοντας ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα μπορούν να έχουν πραγματικά θετικό αποτύπωμα μόνο μέσα από ευρεία χρήση, η Toyota έχει προσπαθήσει να ενθαρρύνει την υιοθέτηση των υβριδικών οχημάτων μαζικής παραγωγής στις αγορές όλου του κόσμου. Από τα τέλη Απριλίου του 2016, η Toyota διαθέτει 33 υβριδικά επιβατικά μοντέλα και ένα plug-in hybrid (PHV) σε περισσότερες από 90 χώρες και περιοχές.
Οι πιο πρόσφατες «εισαγωγές» υβριδικών μοντέλων αφορούν το  minivan Sienta, το  τέταρτης γενιά Prius, την για πρώτη φορά υβριδική έκδοση του  RAV4 καθώς και το λανσάρισμα των μοντέλων Corolla και Levin hybrid στην Κίνα―με υβριδικά συστήματα τοπικής παραγωγής.
Σημειώνεται ότι η ιαπωνική μάρκα ανακοίνωσε την πρωτοβουλία Toyota Environmental Challenge 2050 πέρσι τον Οκτώβριο, με στόχους για τη μείωση των αρνητικών επιπτώσεων των οχημάτων στην παγκόσμια περιβαλλοντική υγεία.   Όραμά της οι σχεδόν σε μηδενικοί ρύποι για τη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας. Προκειμένου να εκπληρώσει τους στόχους της, η Toyota θα επεκτείνει ακόμα περισσότερο την υβριδική γκάμα της και θα προσπαθήσει να συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος με ετήσιες πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίων μονάδων και αθροιστικές πωλήσεις 15 εκατομμυρίων μονάδων μέχρι το  2020.
Υπολογίζεται ότι έως τις 30 Απριλίου, η χρήση υβριδικών οχημάτων Toyota αντί συμβατικών αυτοκινήτων παρόμοιων διαστάσεων και επιδόσεων είχε ως αποτέλεσμα περίπου 67 εκατομμύρια λιγότερους τόνους εκπομπών CO2  -που θεωρείται και η αιτία της παγκόσμιας αύξησης θερμοκρασίας της Γης. Η Toyota υπολογίζει επίσης ότι τα υβριδικά οχήματα της έχουν εξοικονομήσει περίπου 25 εκατομμύρια βενζίνης συγκριτικά με την κατανάλωση βενζινοκίνητων μοντέλων της ίδιας κατηγορίας.

Πηγή: Γιάννης Κουτελιέρης