Suzuki DL650 V-Strom:Καλύτερο απο το προηγούμενο!

Tο 2003 η Suzuki παρουσίασε την DL650 V-Strom, την μικρή αδελφή της V-Strom 1000cc. Και γρήγορα έμελλε να γίνει η μεγάλη...αδελφή σε πωλήσεις. Από τότε αποτελεί το δυνατό χαρτί της Ιαπωνικής εταιρείας όσο αφορά τις πωλήσεις. Μπορεί η GSXR να τραβάει τα βλέμματα, αλλά αυτή που κάνει τις πωλήσεις και φέρνει τα λεφτά, είναι η DL650.

Η επιτυχία του μοντέλου οφείλεται στο ότι είναι πρακτική, άνετη και προσιτή στην τιμή. Το 2006 προστέθηκαν τα ABS στην μοτοσικλέτα και από τότε, εκτός από πρώτη σε πωλήσεις της εταιρείας, έγινε και πρώτη σε πωλήσεις στην κατηγορία της.

Η Suzuki αποφάσισε λοιπόν να αναβαθμίσει το επιτυχημένο μοντέλο της και παρουσίασε την καινούργια DL650 V-Strom για το 2012.






Και έγινε ακόμα καλύτερο.
Το V-Strom αναβαθμίστηκε συνολικά και πλέον αποτελεί μία ακόμη πιο ολοκληρωμένη πρόταση στη μεσαία κατηγορία. Πιο γεμάτος σε απόδοση κινητήρας, άριστο κιβώτιο, καλύτερο ABS και μία θέση οδήγησης που δίνει περισσότερο έλεγχο στον αναβάτη χωρίς να έχει χάσει σε άνεση.

Ο ανταγωνισμός στη μεσαία κατηγορία συνέχεια αυξάνεταιο και το αντίτιμο που καλείται να δώσει κάποιος για την απόκτησή του, εξακολουθεί, αν και είναι λογικό(8995ευρώ), να βρίσκεται σημαντικά ψηλότερα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο και παρα πολύ κοντά στο ισχυρότερο Triumph Tiger 800. Μόνο ο χρόνος θα δείξει, αν τελικά το V-Strom θα τα καταφέρει, όπως άλλωστε συνέβη και με το πρώτο που, αν και ξεκίνησε την πορεία του κάπως διστακτικά, κατάφερε να γίνει το απόλυτο best-seller επί σειρά ετών.





Ξεκινάμε απο τα οδηγικά χαρακτηριστικά του. Δεν κουνάει, μένει πιστό στην τροχιά που έχει χαράξει ο αναβάτης και η αλλαγή κατεύθυνσης πραγματοποιείται εύκολα, αν και λίγο πιο αργά σε σχέση με άλλα μεσαία on-off. Εκεί που πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια στη Suzuki, είναι στο βελούδινο κιβώτιο ταχυτήτων με την αθόρυβη λειτουργία. Πολύ μαλακό και σαφές στην επιλογή σχέσης, δε θα χάσει ταχύτητα, είναι απλά εξαιρετικό

Διατηρεί την ικανότητα να ταξιδέψει για ώρες με υψηλές ταχύτητες κρατώντας ξεκούραστο αναβάτη και συνεπιβάτη, όπως ακριβώς και το προηγούμενο, με τη νέα σέλα να κάνει τα πράγματα ακόμη καλύτερα. Το φέρινγκ προστατεύει ολοκληρωτικά τον κορμό του αναβάτη και η ζελατίνα απομακρύνει τον αέρα από το κράνος χωρίς να προκαλεί αναταράξεις.

Θετικές εντυπώσεις προκαλεί και η ποιότητα κύλισης από τις μαλακότερες σε αίσθηση αναρτήσεις που σιδερώνουν απόλυτα τις μικρές ανωμαλίες και δε δυσκολεύονται να απομονώσουν τις μεγαλύτερες. Ο κινητήρας καταφέρνει επίσης να ξεχωρίσει με τη λειτουργία του. Οι υψίσυχνοι κραδασμοί έχουν εξαλειφθεί σχεδόν πλήρως κάνοντας αμυδρά την εμφάνισή τους μόνο κοντά στις 8.500 σ.α.λ. και το μοτέρ δίνει την αίσθηση ότι στροφάρει και αναπνέει πιο ελεύθερα.





Ο μικρότερος όγκος του φέρινγκ και η τοποθέτηση των φλας χαμηλότερα, μακριά από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων, το βοηθούν να ελίσσεται με μεγαλύτερη άνεση ανάμεσά τους. Στις μικρές ταχύτητες, η βαριά αίσθηση του τιμονιού παραμένει, αλλά επηρεάζει λιγότερο τις αποφάσεις του αναβάτη χάρη και στη βελτιωμένη θέση οδήγησης που προσφέρει ακριβέστερο έλεγχο στις μανούβρες. Αυτό γίνεται αισθητό και σε δρόμο με στροφές, όπου το ιαπωνικό on-off θα τα καταφέρει το ίδιο καλά, με τον αναβάτη να έχει μία πιο φυσική στάση πάνω στη μοτοσικλέτα που του δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.


Η Suzuki, βελτίωσε την «All Touring» V-Strom δίνοντας της ένα μοντέρνο ύφος και αφαιρώντας 6 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο.. Μια τουριστική μοτοσικλέτα, άνετη, πρακτική άλλα με περιορισμένες δυνατότητες για χώμα. Το ABS παραμένει συνεχώς ενεργοποιημένο, χωρίς να υπάρχει διακόπτης απενεργοποίησης για το χώμα. Οι τροχοί δεν είναι ακτινωτοί αλλά cust-aluminum. Αυτό που αμέσως παρατηρείς στο νέο μοντέλο, είναι ότι είναι πιο λεπτή (5mm) και με πιο μικρά διπλά φανάρια, τα οποία όμως δίνουν καλύτερη δέσμη φωτός.





Το ρεζερβουάρ είναι κατά 2 λίτρα πιο μικρό (20 λίτρα), αλλά η εταιρεία υποστηρίζει ότι ο κινητήρας προσφέρει 10% οικονομία στα καύσιμα.

Το κάθισμα είναι 15mm πιο ψηλό και αντιολισθητικό. Παραμένει άνετο και λειτουργικό, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό.

Η καινούργια ρυθμιζόμενη σε 3 θέσεις ζελατίνα, έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει καλύτερη προστασία από τον άνεμο. Η ζελατίνα ρυθμίζετε χειροκίνητα ξεβιδώνοντας έξι μικρές βίδες.
Πίσω από την ζελατίνα, τα όργανα προσφέρουν αρκετές πληροφορίες. Υπάρχει αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακό ταχύμετρο. Ρολόι, δείκτης καυσίμου, σχέση κιβωτίου ταχυτήτων, θερμοκρασία ψυκτικού, θερμοκρασία περιβάλλοντος και διπλός μερικός χιλιομετρητής.





Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας : 645cc Υγρόψυκτος, dohc 8 βάλβιδος, 90o V-twin

Διάμετρος χ Διαδρομή : 81.0 x 62.6mm

Μέγιστη ισχύς : 68bhp @ 8800rpm

Μέγιστη Ροπή : 44lb-ft @ 6400rpm

Σχέση συμπίεσης : 11.2 : 1

Πλαίσιο : Αλουμινένιο περιμετρικό δύο δοκών.

Μπροστινή Ανάρτηση : Τηλεσκοπικό πηρούνι 43mm με προφόρτιση ελατηρίου

Πίσω Ανάρτηση : Μονό αμορτισέρ με μοχλισμό, με προφόρτιση ελατηρίου και
απόσβεση επαναφοράς.

Μπροστινό Φρένο : 2 δίσκοι διαμέτρου 300mm. Δαγκάνες 2 εμβόλων

Πίσω Φρένο : Δίσκος διαμέτρου 220mm, με δαγκάνα 1 εμβόλου

Μπροστινό Ελαστικό : 100/80 x 19

Πίσω Ελαστικό : 150/70 x 17

Μεταξόνιο : 1560mm

Ύψος σέλας : 835mm

Ρεζερβουάρ : 20 lt

Βάρος : 214 kg
Πηγή: skai.gr