Στο νοσοκομείο κατέληξε 91χρονος από το Οχάιο των ΗΠΑ όταν κατά λάθος του χορηγήθηκαν δύο δόσεις εμβολίου κατά του κορωνοϊού την ίδια ημέρα.

Ο Βίκτορ Σμιθ που είναι κάτοικος της κομητείας Butler County, εμβολιάστηκε με την πρώτη δόση του εμβολίου της Moderna στις 22 Ιανουαρίου ωστόσο μετά ένιωθε κόπωση, μια από τις γνωστές και παροδικές παρενέργειες του εμβολίου και έπεσε κάτω σύμφωνα με το newsweek.

Ο Σμιθ που είναι άτομο με αναπηρία, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και αρκετές ημέρες αργότερα σε μονάδα αποκατάστασης.

Στις 25 Φεβρουαρίου το προσωπικό της μονάδας τον μετέφερε σε εμβολιαστικό προκειμένου να λάβει τη δεύτερη δόση του εμβολίου όπως ήταν προγραμματισμένο.

Εκεί έγινε και το μπλέξιμο που είχε ως αποτέλεσμα να χορηγηθούν στον 91χρονο δύο δόσεις μέσα σε διάστημα τεσσάρων ωρών. Κανονικά πρέπει να μεσολαβήσουν 21 ημέρες μεταξύ των δύο δόσεων.

Η κόρη του, Ντον Θιοντόρ, δήλωσε στο WLWT ότι μάλλον μπέρδεψαν τον πατέρα της με κάποιον άλλο Βίκτορ. Αφού έλαβε την επιπλέον δόση ο ηλικιωμένος υπέστη σοκ και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με αναπνευστική δυσχέρεια και με πολύ χαμηλή πίεση.

«Μού είπαν απ’ έξω απ’ έξω ότι δεν την βγάζει», περιγράφει η Θίοντορ. «Δεν θέλω να ξαναγίνει κάτι αντίστοιχο σε κανέναν» πρόσθεσε. Ο 91χρονος έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο και αναρρώνει.

Η μονάδα αποκατάστασης με ανακοίνωσή της επιρρίπτει ευθύνες στον φορέα που είχε αναλάβει τους εμβολιασμούς και ανακοίνωσε ότι θα διεξαχθεί έρευνα για το περιστατικό.

Πηγή: skai.gr