Η ΠΑΕ Βόλος εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία γνωστοποιεί ότι έχουν τεθεί εκτός ομάδας οι Μπόρις Κλέιμαν και Ροντρίγκο Εσκοβάλ.
Παράλληλα, έχει ξεκινήσει η διαδικασία διακοπής των συμβολαίων τους, δίχως να δίνονται περαιτέρω εξηγήσεις.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
«Με απόφαση του προέδρου της ΠΑΕ Βόλος κ. Αχιλλέα Μπέου, έχουν τεθεί εκτός ομάδας οι Μπόρις Κλέιμαν και Ροντρίγκο Εσκοβάλ και έχει ξεκινήσει η διαδικασία για διακοπή των συμβολαίων τους.
Ηδη έχουν ενημερωθεί οι μάνατζερ τους».
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.