Με άνεση προκρίθηκε η Μαρία Σάκκαρη στον τελικό της Οστράβα απέναντι στην Ίγκα Σβιόντεκ, που βρίσκεται στην 6η θέση του κόσμου, και πάει για την κούπα.
Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια επικράτησε με 6-4, 7-5 της Ίγκα Σβιόντεκ και τσέκαρε το εισιτήριο για τον τρίτο τελικό της καριέρας της.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια αναμένεται να ανέβει και άλλο στην παγκόσμια κατάταξη.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.