Μαρτυρία μηχανοδηγού στον ΣΚΑΪ: Θα μπορούσαμε να ήμασταν εμείς στη θέση της εμπορικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη

Πιθανό να γλιτώσαμε σύγκρουση δύο επιβατικών τρένων στα Τέμπη λόγω εικοσάλεπτης καθυστέρησης  

Για 20 λεπτά καθυστέρηση πιθανότατα αποφεύχθηκε σύγκρουση δύο επιβατικών τρένων στα Τέμπη. Σύμφωνα με δηλώσεις στον ΣΚΑΪ ενός μηχανοδηγού δρομολογίου του προαστιακού, το δρομολόγιό του καθυστέρησε, με αποτέλεσμα να μείνει πίσω από την εμπορική αμαξοστοιχία, η οποία συγκρούστηκε μετωπικά με το Intercity. Ο ίδιος, ωστόσο, τόνισε ότι υπάρχει και το ενδεχόμενο, αν δεν είχε γίνει αυτή η καθυστέρηση, να μην είχε καν σημειωθεί το πολύνεκρο δυστύχημα.

Όπως τόνισε ο Μιχάλης Μπαγιώτης, μηχανοδηγός προαστιακού συρμού που ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη με προορισμό τη Λάρισα το μοιραίο βράδυ της Τρίτης, «φύγαμε με 20 λεπτά καθυστέρηση από τη Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα να είναι μπροστά από εμάς η εμπορική αμαξοστοιχία με την οποία συνέβη και το δυστύχημα». 

«Επειδή ήταν μπροστά αυτή η αμαξοστοιχία, ο σταθμάρχης υπηρεσίας μας κράτησε στο σταθμό του Λιτόχωρου, με αποτέλεσμα να προπορευτεί αυτή η αμαξοστοιχία» πρόσθεσε ο κ. Μπαγιώτης. 

«Προφανώς αν δεν είχε συμβεί η καθυστέρηση θα είχαμε εμείς προτεραιότητα, θα ήμασταν στη θέση της εμπορικής αμαξοστοιχίας, ίσως και να προλαβαίναμε, επειδή λογικά την αμαξοστοιχία την εμπορική θα τη κρατούσε στο προηγούμενο σταθμό, δηλαδή στο Πλατύ, ίσως να είχε αποφευχθεί και η σύγκρουση» επισήμανε.  

«Εμείς ήμασταν 50 με 55 άτομα» διευκρίνισε ο μηχανοδηγός. 

Η αλήθεια για το σύστημα τηλεδιοίκησης στη σκιά των Τεμπών

Εξοργιστικά είναι στο μεταξύ όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την ολιγωρία γύρω από την λειτουργία συστήματος σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, γεγονός το οποίο άφησε το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας χωρίς εναλλακτικές ασφαλείας. Πρόκειται για μια αμαρτωλή ιστορία, που όπως φαίνεται θα απασχολήσει πλέον και τη Δικαιοσύνη στη σκιά της τραγωδίας των Τεμπών.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ η σχεδόν δεκαετής καθυστέρηση στην υλοποίηση της σύμβασης συντήρησης του συστήματος σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης άφησε το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας δίχως δικλίδες ασφαλείας. Το αποτέλεσμα τραγικό…

Πηγή: skai.gr