Το μικρόσωμο τετράποδο κατέβηκε την Τετάρτη να διαδηλώσει μαζί με τους απεργούς της Ξάνθης, έχοντας στον λαιμό του το δικό του πανό, στο οποίο ενημέρωνε ότι: «Απεργώ».
Ο συμπαθής σκύλος συμμετείχε κανονικά τόσο στην απεργιακή συγκέντρωση έξω από το Εργατικό Κέντρο της Ξάνθης, όσο και στη μετέπειτα πορεία που ακολούθησε στο κέντρο της πόλης.
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.